Mikä on käyttöä Varactor?

W

waxtomato

Guest
Tiedän, että sitä voidaan käyttää kondensaattori on Guard renkaat.Mikä on adavantage?Suurempi kapasitanssi?Onko muita käyttö?

months ..mitä kuvaavat mielestäni hyvin erilainen kuin minun käsitykseni.Varactor on muuttuja muuntajaa.iso kiho on Varactor yksinkertaisesti asettaa muuttuu suhde.Olen käyttänyt Varactor pari kertaa näin.

Mr.Cool

Varactor diodit tunnetaan myös nimellä Soft. Käytetään paljon ohjelmoitava taajuus oskillaattorit tunnetaan myös nimellä VCOs ja toiset enemmän sofisticated kanssa PLLs.Yksinkertainen piiri oscilator kanssa transistori-jonkinlaisia suunniteltuihin jännite lähteen. Teillä on ohjelmoitava oscilator. On tyylikäs ja suoraan eteenpäin tapa liitäntä digitaalisen elektroniikan kanssa comunications cicuitry. Myös modulaatio järjestelmät ovat myös posible kuin FM ja digitaalisen hyvin yksinkertaisesti!

Hurraa

Varactor diodi tai VARICAP on jännite riippuu kondensaattorin.Sitä voidaan käyttää oskillaattorit taajuuksien muutos purpouse ja Vaiheensiirtimien muuttaa vaiheessa signaalin jännite jne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Varactor

Quote:

Varactor on muuttuja muuntajaa.
iso kiho on Varactor yksinkertaisesti asettaa muuttuu suhde.
Olen käyttänyt Varactor pari kertaa näin.

Mr.Cool

Quote:

months ..
mitä kuvaavat mielestäni hyvin erilainen kuin minun käsitykseni.
Varactor on muuttuja muuntajaa.
iso kiho on Varactor yksinkertaisesti asettaa muuttuu suhde.
Olen käyttänyt Varactor pari kertaa näin.

Yksi erityispiirteet yhden Varactor on, että jos jännite hänen extrems lisää sitten vastus Varactor alla ja päinvastoin.

Käyttää tätä ominaisuutta voidaan tehdä jatkuva virta, joka kiertää vastarintaa valmis rinnalla varicarp.Vuonna thelephone järjestelmiä käytetään suorittaa tasaamiseksi yhden puhelimen riippumattomuuden etäisyys Central (currrent mikro on vakio, ja et merkille diference ja äänen intensiteetin bewteen henkilö, joka on paljon sinulle ja muille joka on lähellä)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back