Mikä on kuuma viesteihin analogisen muotoilun tutkimuksen?

SAR ADC ja Pipeline ADC on myös Hot viesteihin Analog suunnittelu ..

Muisti, vähän virtaa, ADC ja DAC Ison koon Ehkä myös suunniteltaessa uusia malleja nanomittakaavan teknologiaa

Olen aivan samaa mieltä renwl näkökulma aiheeseen, joka on suhteessa telecomunication sirut on kuuma, muuten UniqueICs näyttää olevan varsin kaunis venäläinen kauneus.

minun lab veli sanoi analoginen suunnittelu putoaa kolmeen osaan: AD / DA RF Virranhallinta Minusta se on kohtuullista.

Luulen, että jotkut uudet alue kuten biolääketieteen siru on kuuma. Viestintä kuten lähetin, CT sigma delta ADC ja niin edelleen. Korkealla tarkkuudella ja nopea AD / DA aina pidentää. Pienjännitedirektiiviä ja pienitehoisia piirejä tutkimus-ja PM ovat hotspot liian.

Entä bio-lääketieteellisiä sovelluksia? pienitehoisia malleja käyttö tällä lääketeollisuudelle.

Analoginen Ajankohtaista - RF-suunnittelu, Analog suunnittelu (New) GM / Id topologia, sekasignaalioskilloskoopit design.

Rinnalla ADC / DAC / PLLs mielestäni vakaa Jännitereferenssi / Viite generaattori

Entä nykyinen tila analoginen suunnittelu, erityisesti korkean taajuuden sovelluksissa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back