Mikä on neonvalo tekee piiritekniikan?

S

seyyah

Guest
There's osittain aluksella.Se on kuin pieni lamppu.Siinä on kaksi elektrodia on, ja on lasi, joka kattaa.Onko lasityyppi kondensaattori?Se on 1Mohm vastarintaa ja 30nF kapasitanssin.Lisätään 2 tuntia 52 minuuttia:Löysin osa.Tämä on neonvalo.Mitä voi käyttää sitä elektronisen piirin?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b9/Neon_lamp.jpg

Neon valaisimet ovat tyypillisesti suuntavalaisimet.Olivat hyvin suosittuja ennen LEDit.Ne vaativat suuria jännite ionisoitua Neon sisällä, jotta ne hehkua.Yleensä olen sitä mieltä, 60-90 volttia on.

Koska ne kulkevat no current kunnes jännite on riittävä ionisoitua Neon, niitä voidaan käyttää myös jännitettä puristimet suojella muita piirejä.Jos jännite menee liian korkea, neonvalo energisoi ja rajoitukset jännite ennen kuin se voi vahingoittaa muita osia.

Lisäksi se voi olla neonvalo, mutta kipinävälin vastuuvapauden putkeen.Nämä ovat lähekkäin elektrodit ja niiden tarkoituksena on sisäisesti kaaren yli aikana virtapiikit tai salama iskee.

Sana neon tulee kreikan "Niki" tarkoittaa "uutta kaasua."Neon kaasu löysi William Ramsey ja MW Travers vuonna 1898 Lontoossa.Neon on harvinaista kaasumainen tekijä esiintyy ilmakehän laajuus 1 osa 65000 ilmaa.Sitä saadaan nesteyttävät ilmaa ja erottaa muista kaasuista jakotislauksesta.

Ranskalainen insinööri, kemisti ja keksijä Georges Claude (s. 24 syyskuu 1870, d. 23 toukokuu 1960), oli ensimmäinen henkilö, sovelletaan sähkö vastuuvapauden suljettu putki Neon kaasun (noin 1902) luomaan lamppu.Georges Claude näkyy ensimmäinen neonvalo yleisölle 11. joulukuuta 1910 Pariisissa.

Georges Claude patentoitu Neon valaistus putki 19 tammikuu 1915 - US Patent 1125476.

Vuonna 1923, Georges Claude ja hänen ranskalainen yritys Claude Neon, esitteli Neon kaasun merkkejä Yhdysvaltoihin, myymällä kaksi Packard autoliikkeen in Los Angeles.Earle C. Anthony ostanut kaksi merkkiä käsittelyssä "Packard" varten 24.000 dollaria.

Neon Valo tuli nopeasti suosittu juurruttaminen ulkomainonnan.Nähtävissä myös päivänvalossa, ihmiset lopettaa ja tuijottaa ensimmäinen neonvalot puhuttu "nestettä tulen."

Jos se on neonvalo, voit käyttää sitä tehdä AF saha-like oskillaattori.Yhdistä R ja C-sarjassa ja lampun rinnalla C-, ja soveltaa valta RC piiri - yli 200V.
Olen nähnyt jotain tällaista on vanha historiallinen RC mittaus Bridge - ennen venttiilit oskillaattorit - noin 1kHz.

Hmm, mielestäni on korkea jännite clamping tähän kiertoon.Käytännössä Miten suorituskyvyn verrattuna MOVs tai transzorbs?

Hei,

olisi paljon helpompaa, jos tietäisimme, sanoi hallintoneuvoston tarkoitukseen (jos tiedossa ollenkaan) ...
or switching sparg-gap
.

Jos osa on lieriön muotoinen aksiaalinen johtoja, kuin se on luultavasti surge jarrutuslaitteet
tai vaihtaa sparg-aukko.Tämä on oikeastaan sama laite, mutta eri sovelluksiin.Yhdessä sanoi vastus ja kondensaattori, se muodostaa hyvin yksinkertaisia omaan värähtelevän pulssigeneraattori, jota voitaisiin käyttää esimerkiksi käynnistää ksenonsalamaa valaisimille kytkettynä ensiö pienen sytytys muuntaja.Olen käyttänyt sitä hiljattain tukea syttymisestä mikroaaltouuni plasmassa.

Kuten surge jarrutuslaitteet, se on tarkempi jännitteen raja ja jyrkkä ominaisuudet, mutta als paljon hitaampaa kuin varistorilla.Lisäksi virtaa ei ole itse sammuttamaan ilman merkittäviä hakemusten verkkovirtaan.Se on laajalti käytetty suojelemaan kytkettyjä laitteita yleiskustannukset puhelinlinjoja.

Kaikki kaasupurkausputkesta laitteet ovat yleensä alueilla negatiivinen vastustuskyvyn charateristics ja sitä voidaan käyttää itse oscillating piirejä.Se tarvitsee ylimääräistä vaivaa tukahduttaa oszillations, esim. jännitteen vakauttamiseksi piiri.

Terveisin,
Frankin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back