Mikä on paras tapa löytää työtä?

T

truebs

Guest
Hei, Voitteko kertoa minulle, mikä on tehokkain tapa löytää työpaikka: --

1.) Avulla JOB-sivustot, kuten Monster ..

2.) Kautta Job § yhtiön verkkosivuilla.mm.www.jobs.intel.com

3.) Kautta Refferals.

4.) Muut teidän mielestänne on parempi???

Please comment.
Kiitos!

Kautta Viittaukset on paras, mutta kaikki eivät voi saada one.Company sivustot ovat ensi valinta minulle.

Hello trueebs ..

Jos ur Intiassa, olen varma refersal on paras tapa löytää työpaikka ..Jos ur Euroopassa yritykset tuskin ottaa suoraan.monia konsultteja, jotka eivät tätä työtä niille, saada vastaukset muodostavat yrityksen harvinainen tapaus ...mutta jos u on vankka exp kuin 5 R vuotta, ja sitten sovelletaan yhtiön on paras., ..
näin lyhyesti sanottuna.accoding minulle ...riippuu
1) ur sijaintipaikan
2) ur exp

Suresh

niin, olen samaa mieltä.kautta refferal on paras ja nopein tapa, mutta se voi olla vaarallista liikaa.Oletko löytää työtä tai vain tutkia?
Hauska tavata, Stanley täällä.Lisätään 7 minuuttia:Miksi refferal on parasta, koska juuri refferal yhtiö odottaa edelleen enemmän henkilökohtaisesti, eli on vähemmän compatitors kuin olet tarkoitettu henkilö, joka tietää tai työskentelee K yritys.Paitsi jos käytät online-tai vierailevaa yritystä sivuilla on paljon compatitors koska on olemassa paljon ihmisiä, jotka käyvät läpi luona yhtiön kotisivuilta.

Onnea, CAMPUS, konsultit, refferal, JOBSITES KAIKKI PELAA AMAJOR ROOLI saada JOB nykyään INTIAN

Hei ...

Thanks everyone vastaamisen.Arvaa mitä?Lopuksi sai työpaikan kautta käsiteltäväksi.Joten kai .... sen aivan varma nyt.asian parhaiten.

Hei Stanley ... kiitos ... ja mukava tavata myös.

hei

Saat lisätietoja yrityksen olet kiinnostunut,
anna ystäviesi suosittelemme,
jos ei ole ystäviä, että yritys, lähetä ansioluettelosi ja odottaa tilaisuutta.

Se on minun mielipiteeni.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back