Mikä on Precharge toiminto SDRAM?

A

ahgu

Guest
En ymmärrä Precharge? Tiedän, että käytetään suljettu rivi pankkien, WRT on aktiivinen? Mutta mikä on sen tarkoitus on matalan tason elektroniikkaan? Myös mikä on sen käyttö? minun täytyy tehdä aina, en lukenut peräkkäin ja haluavat lukea seuraavalle riville, minun on Precharge ensimmäisen rivin ensin ja sitten siirtyä toiseen riviin? vai voinko vain sivuuttaa sen? vain tehdä se alustus. kiitos Ahgu

Hello ahgu: Precharge on Avery importment askel ennen kuin lukea toisen rivin DRAM ja SRAM. Vuonna DRAM, Precharge sammuu aktiivinen sanan viiva ja Precharge hieman viivaparia valmiustilaan. Jos ohitat tämän menettelyn, BL ja BLB on joitakin jännite-ero. Kun lataus jakamiseen, ehkä jännite-ero ei ole riittävä järkeä vahvistimen järkeä. Siitä tulee epäonnistumaan.

thnks muakrom jos u on lisätietoa (automaattinen päivitys & Self Refresh) että sitten voi lähettää YV naresh850 at gmail

SDRAM periaatteessa käyttää Pseudo NMOS logiikkaa, jossa tulee olemaan staattinen tehohäviö kun tietyn rivin ei ole valittu. Tämän välttämiseksi kaikki rivit ovat ladattu valmiiksi ja Vdd ja rthe logiikka toteutetaan muuttuu Dynaaminen Logic pohjimmiltaan. Katso Semiconductor Teksti (Sedra esi.)

Precharge tehtävänä on kirjoittaa kokonainen rivi tiedot SDRAM muistiin. Jos avaat uuden rivin ilman Precharge avasi rivi, tiedot edellisen rivin tulee menetetty. Ystävällisin terveisin [quote = ahgu] En ymmärrä Precharge? Tiedän, että käytetään suljettu rivi pankkien, WRT on aktiivinen? Mutta mikä on sen tarkoitus on matalan tason elektroniikkaan? Myös mikä on sen käyttö? minun täytyy tehdä aina, en lukenut peräkkäin ja haluavat lukea seuraavalle riville, minun on Precharge ensimmäisen rivin ensin ja sitten siirtyä toiseen riviin? vai voinko vain sivuuttaa sen? vain tehdä se alustus. kiitos Ahgu [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back