Mikä on preffred PIC kääntäjä?

N

neoaspilet11

Guest
I am using kokoontumisvapautta MPLAB.Sen aika kovaa työtä.Olen oppimisen hitaasti C-kääntäjän.Mitä teidän PIC kääntäjä?

hei

joka on pic perhe haluat käyttää?Jotta 18f voin käyttää mikrosirua C18.
Edellä 16 f voin käyttää Hitech Picc.

Mielestäni paras on PICC (CCS C) ja on helppo oppia ja käyttää.

onnea
Last edited by penrico
28. helmikuu 2006 21:57, muokattu 1 kertaa yhteensä

Olen käyttänyt demo version CCS C. Se on hyvä ja helppo käyttää.Toinen myönteinen asia CCS C on useita ajureita laitteille, kuten DS1307 RTC.

Hai

CCS on jokseenkin helppo aloittaa, koska paljon rakennettu toimintojen ja "configuration" asetukset.Esimerkiksi
voit luoda hieman banging sarjaportin tai IIC yksinkertaisesti vaativat funktiona CCS-kääntäjä, jolla on vaadittu nastat määritelty

mutta koodia ei olla kannettava toiseen siru, koska sinulla on voimakkaasti riippuen rakennettu toimintoja CCS.

mutta Hi-tech ANSI C-ja staright eteenpäin.

Kun alkuperäinen "kitkaa" sinua rakastan sitä.

Jos koodi PICC tarvittaessa voit sataman tämän ohjelman tai normaaliin on Keil for 8051 kanssa pienin muutoksin.Mutta jos olet CCS, Little työtä tarvitaan ...

picstudent

picstudent joka C-käytät ja mikä osa PIC.Ja mitkä ovat teidän hankkeita.

Hai

Aloitusopas CCS, mutta nyt Hi-Tech sekä kokoontumisvapaus.Chips ...628,877,12 F683 .. etcKaikki muut tiedot, jos olet kiinnostunut, PM minua!picstudent

Mene ja CCS.

Sinun ei tarvitse käyttää CCS sisäänrakennettu funtions.Voit kirjoittaa oman käyttäen CCS.Olen yrittänyt hi-tech-, C18, ja CCS.CCS on minun valinta, koska sen hinta.

Kerron u sthing noin erot CCS, Hi-Tech ja MPLAB i käytetään CCS minun vuosittain hanke (viime vuonna) suorittaa koneen valvonta, tässä ovat tulokset:
- Koodi ei-kannettava;
- Enemmän konekieli syntyy kuin hi_tech tehdä samaa pyyntöä,
se tarkoittaa, että 2 asiaa: ensinnäkin, meillä on käytössä useamman ohjelman muistia kuin ht,
ja toiseksi, että emme voi (joissakin tapauksissa)
suunnittelukilpailuihin kova reaaliaikaisia sovelluksia ;
- Emme tiedä, miten ennalta toiminnot on toteutettu, emme voi optimoida kanssa assembley kielellä kuin voimme tehdä Hi-Tech;
Helpompi oppia, koska meidän ei pitäisi tietää kaikkea meidän siru, mutta
- Jotka tekevät meille uncapable kirjoittaa hyvin suunniteltu ohjelmisto.

Hi-Tech, on huono käyttöliittymä, mutta erittäin hyvä tuottamat ohjelmat!En käytä sitä kirjoittaa koodin 16 f PICS ja MPLAB assembley optimoida luotu koodi; Käytän MPLAB C18 ohjelmoida 18f "ei kenenkään tietää mikrosiru tuotteita, koska se ei"!

friendly.Koska i

Mitkä ovat kustannukset CCS C full version kanssa WINDOW perustuu IDE.Ja mikä on nykyinen versio on saatavilla.Ja minkä tahansa käyttäen PICBasicPro kääntäjään.

Haihttp://www.ccsinfo.com/ccscorder.shtmltai paikallisten jälleenmyyjien kotimaassasi

picstudent

Hitech C on hyvä ja kohtuullisesti hinnoiteltua.IAR mikrojärjestelmien myös tehdä PIC C kääntäjä - perustuu hoitamiseksi AVR työkaluja, olen varma, että se olisi mahtavaa.

Tämä keskustelu on erittäin hyvä.ainakin olen nyt ajatuksen suuntaan missä olen menossa.kiitos kaikille

Onko mikroC kääntäjään OK compariosn on PICC tai CCS C?

Se tuottaa jopa 30% enemmän koodi (sikäli kuin
olen testannut sitä - katso 5.0.0.3) kuin HI-TECH.Mutta ne edelleen työtä sen hyväksi, ja toivon, että tulokset tulevat pian.Hyvä uutinen on, että ne ovat erittäin hyvä OHJE, ja monet libraryes, mikä on erittäin hyödyllistä, especialy että aloittelijoille.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back