Mikä on suurin mahdollinen voitto taitettu cascode OPAMP kanssa 180nm CMOS tech.

A

ASHUTOSH RANE

Guest
Hi friends Olen suunnittelemalla Taitettu cascode OPAMP. Saan suurin voitto OPAMP kuin 46 dB ..! @ L = 900nm ja VDD = 1,8 .... jos tämä on vain hyötyä saadaan niin mikä sitten on hyvä toteuttaa Lisää herkkyyttä Jopa 70 dB 1) Voitto lisäämällä 2) lisäämällä vielä yksi vaihe minun GBW vaatimus on 50MHz ja SR on 30v/usec.....what teen haluta ehdottaa minulle kiitos etukäteen: -?

Mikä on L = 900nm? Taisit saada paljon lyhyemmiksi tässä prosessissa tai käytät jonkin korkeamman jännitteen FET? että 60-70dB lähtien taitettu cascode ei pitäisi olla ongelma, joka vaatimukset rajoittavat suunnittelua voitko selittää? Mikä on GM, Cload, Rout?

lisätä pituudet lähtö haara nostaa lähdön vastus. Käytä pienempää virran ulostulo haara voit suhteen nopeus rajoituksia. Mielestäni tämä lisää teidän voittoa. Jos ei riitä, käytä saada lisäämiseen.

u pitäisi pystyä osuma 70dB saada helposti käyttämällä taitettu cascode suunnittelu .... 46dB ääni likeu dont transistorit puolueellinen oikein. käyttää 50-10 kertaa vähimmäispituus nykyiset lähteet / rautatie laitteiden ja 2-3 kertaa vähintään L teidän cascodes. Tämä antaa u hyvä lähtöimpedanssi.

hi DGNANI .... Kiitos ajaksi ur ehdotus .... Olen ladannut kuvan, jossa määritellään kaikki yksityiskohdat minun suunnittelu NODE jännitteitä, ja toimintapiste transistorien ..... CLoad En ole käyttänyt ... Jyrsi on yhtä kuin 3,4633 M ohm jos voin laskea teoreettisesti päässä simulaattori saatu gm ja GDS arvot transistoria minun suunnittelu .. myös samalla tavalla Saan koko voitto lähellä 7K ..... GM on 2.15mi on kiinnitetty näyttökuvan suunnittelun kerro minulle missä minä meni vikaan ........

Hi Braski kuinka paljon pienempiä nykyinen voin käyttää suunnittelussa saada korkea teho vastus?

vilkaisu kaavamaisen, suosittelen yrität olla yhtä virtausten taitettu cascode haara ja input transistorit. kun ottaa alhainen virtaukset yleensä parantaa voitto on huono, kun u on hyvä Muutosnopeus vaatimukset. input diff pari GM voidaan nostaa lisäämällä W / L-suhde, tämä nostaisi transistorit lähellä osakynnysten ja antaa hyvän GM varten alhaisempi. virta NMOS virtalähteen (M21) määritetään suoraan Muutosnopeus, niin tiedätte minimivirran tarvitset diff pari, niin saat mahdollisimman GM irti lisäämällä W / L. muut asiat helposti loksahtavat paikoilleen. Hyvä käytäntö on liian design hyvä bias piiri puolueellisuus kaikki nykyiset lähteet .. se on paljon parempi kuin Tasavirtalähteet tarjota painotuksella.

- Kannattaa vaihtaa pääteaste cascoded NFETs (M4-M13, M12-M14) peiliin kokoonpano, tämä lisää voitettavaa kertoimella kaksi ja myös muita etuja - pääteaste nykyiset vaatimukset määritellään Muutosnopeus rajoitteita, jotka puolestaan ​​riippuu lähtö kapasitanssin voit silti lisätä Ulostulo impedanssi lisäämällä GM cascoded FET - M18, M17, M1, M2 - ja diff paria voit lisätä W / L työntää niitä kohti heikko inversio - sinua ovat todella korkeita GM PFET M1 M2, mikä viittaa myös korkea GDS; korkea GM M1-M2 ei osta paljon niin uhraamaan sitä alempi GDS, alempi GDS ainakin kunnes se vastaa GDS on symmetrinen pari M14- M12 Kerro meille, miten se menee ...

[Quote = Ashutosh RANE, 937341] Hi Braski kuinka paljon pienempiä nykyinen voin käyttää suunnittelussa saada korkea tuotos vastus? [/Quote] Seuraa dgnani neuvoja! Sinun täytyy harkita GBW ja Muutosnopeus rajoitteet!

Seuraa dgnani neuvoja! Sinun täytyy harkita GBW ja Muutosnopeus rajoitteet!
Hi Braski, anteeksi ei mainita ... alhaisimman nykyinen tarkoitan nykyinen tuotannon haara taitettu cascode vahvistin ..... saada korkea tuotos Resistance kuinka paljon alhainen arvo voimme käyttää?

Hei Kiitos ua paljon dgnani, kaikille ehdotuksia,-My OPAMP design Tavoitteena on suunnitella ero OPAMP niin ei voi käyttää nykyistä peili (M4 -M13, M12-M14 ).... vaikka olen käyttänyt ulkoisia nykyisen painotuksen CCT varten (M4-M13, M12-M14 ).... -Olen perus epäilystäkään ..... minun nykyinen läpi M1 ja M2 on korkea, joten GM on mennyt korkealla ... nyt .... Kuinka vähentää GM, ja GDS M1 ja M2?

jos GDS M1-M2 on suuri verrattuna M12-M14, M1-M2 ratkaisee ulostulo vastuksen siten DC nousu: Jos tämä on sinun tapauksessa helpoin tapa alentaa GDS olisi lisätä L, saatat joutua Säädä jännite varmistaa, että kaikki pysyy kylläisyyttä

Hei veljet, kuinka paljon hyötyä meidän pitäisi saada aikaa Foldeing solmu OPAMP että on valua M1 ja lähde M18 ..... Saan yhtenäisyys saada tällä solmu ...... Onko kyse taitettujen cascode suunnittelu??

lisäys ja taitto solmu on todella trans-sähkönjohtavuuden voitto (id = GM (input) * VIN) u on ero lähtö, u on raha (common mode palaute) pitää lähtö määritelty muu tuotos solmu kulkeutumista on korkea impedanssi solmu. u voi käyttää ihanteellinen raha ja käyttää ulkopuolista kuormitusta kondensaattori.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back