Mikä on taajuus lisääntyminen?

N

narasimha_80

Guest
Hei,

Voiko joku pls erottaa we auttaa minua koskevat seuraavia kysymyksiä?
1.mikä on taajuus lisääntyminen?
2.Mikä bussi rajoituksia?Ystävällisin terveisin,
Narasimha Naik

todellakin freq.multiplication erittäin tärkeää mukauttaminen järjestelmien .... bcoz se tarvitsee suurtaajuiset viestejä operaattorin .... tuota että korkea freq.vahingoittaa vakautta oskillaattorin .. lopulta viime kädessä on freq.multiplication avulla freq.multuiplier tai harmonisen generaattori

Kiitos vastauksesta.
Olen pahoillani, en saanut kunnolla.Kanisteri u selittää vähän enemmän?

Terveisin,
Narasimha Naik

lyh ..
1) Modulaatio on korkeiden taajuuksien signaali sen harjoittaja ie.after mukauttaminen tuotos on vain suuri Freq joka sisältää harjoittajan on

2) osa, jossa suodatin tarvitaan poistamaan joitakin korkean taajuuden komponentteja moduloitu aalto (luonne menetelmä). Kaikki suodattimet poiketa ominaisuuksista, kun se on freq.toiminta lisää
ratkaisuna, perfrom mukauttamista alemmalla tasolla, ja kuin poistaa kaikki halusivat osat alemmalla tasolla sen jälkeen mennä taajuuksien lisääntymisen tai käännös muuntaa sen korkean freq.(alemman tason --- matalaan freq)

Haluat lisätä muutamia kohtia .....Tarkasta vain seuraavaa linkkiä, joka kuvaa, mitä taajuus kerroin on ....

http://www.tpub.com/content/neets/14181/css/14181_95.htm

Että linja rajoitus ......
Drive vahvuus, tyyppi logiikan (TTL, GTL, LVTTL), Pin lukko (jos PLDS) täsmennetään Thro käyttäjän rajoitus tiedosto joissakin vakiomuodossa.Että kun againg riippuu työkalun myyjä.

Taajuus lisääntyminen on differnt että taajuusmodulaatio!
Kertominen on saada käyttää moninkertaisia tulotaajuus ja piirin FIN - m * fin.
Tämä tapahtuu ajamalla InOut frequecy kautta epälineaarisia elementti.Tämä wil tuottaa kerrannaisia syöttötiheys.Tämän jälkeen käytämme jyrkästi BPF valita halusi useita.
Taajuusmodulaatio on mukauttaa lähtötaajuus toisen signaalin kuten teemme inFM piirejä.

Bus rajoittaa on laaja alue.Ne voivat levitä rajoittaa linja, dealy Linja-auto, max nopeus linja ...... jne.

,

Olen samaa mieltä Haytham,

Haluan lisätä taajuutta lisääntyminen voi tehdä
kanssa PLL (Phase Locked Loop) piiri (plus taajuuden jakaja).

Terveisin
داود عامریون

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back