Mikä on yksinkertaisin tapa luoda RF langaton yhteys kahden mikro?

P

pankaj

Guest
Hei, Mikä on yksinkertaisin tapa luoda RF langaton yhteys kahden mikro. Mitä tulee Pankaj

Halvin tapa on yleensä ostaa RF lähettää ja vastaanottaa moduulien. Esimerkiksi http://home.att.net/ ~ wzmicro / ming_rf_xmitter_receiver.htm Myös huomasin muutama päivä sitten ja yhtiö Kiinasta myy suoraan eBayssa. (Search eBay 433MHZ lähetin.) Ole tietoinen siitä, että edullinen versiot, sinun täytyy hyväksyä joitakin rajoituksia. Alue ei ole niin hyvä, virrankulutus on suurempi, ja tiedot ovat alhaiset. Odottaa siirtää tietoja alle 4800 baudia. Jotkut väittävät, 9600, mutta se on kova yksinkertaisia piirejä. Jos haluat vain siirtää pieniä määriä tietoja, tämä ei ole ongelma. Jos haluat parempaa suorituskykyä, niin hinta nousee. Etsi LINX koska ne tekevät enemmän suorituskykyä osat.

FSK lähettimet ovat ok niin kauan kuin projekti voi pysäyttää ajan tai kahden aikana. Jos saat todella laadukkaita moduulit sinun on melko vaikea Tuning sitä. Varsinkin jos vähän RF tausta. Sanon saat Bluetooth-moduulit, ne ovat seial käyttöliittymä ja hoitaa kaikki vähäistä juttuja sinulle, joten voit jutella teidän muiden ohjain. Ne ovat hieman kallis tosin.

Kiitos ehdotuksista. Jos hinta ei ole ongelma niin mikä voi olla yksinkertainen lähestymistapa saavuttamiseksi kaksisuuntaisen langattoman linkin siirtonopeus on 256 kbps tai niin. Minulla ei ole RF taustaa. Olen tarpeessa pieni kompakti moduuli, joka voi mennä kämmentietokone. Mitä tulee Pankaj

Kiitos vastauksesta vesimeloni, ystävällisesti suositella joitakin sopiva WLAN-moduuli, joka tarvitsee vain vähän ohjelmointia vaivaa. Haluan langatonta siitä PXA270 prosessori osalta Pankaj

Luulen, etsimällä paikallisen elektroniikkateollisuuden lehtien mainoksia WLAN tai ZigBee tai Bluetooth-moduuleja pitäisi tepsiä. Myös tarkastella Web-sivustoja eri viestinnän sirujen valmistajat (vaaliruhtinaan tai EFY). Ne voivat olla paikallisia toimipisteitä, jotka auttavat sinua näytteitä ja prototyyppien. ;-) Ja haluaisin tietää liikaa.

Käytä chipcon CC1000. Tämä on erittäin hyvä siru työskentelee neljä toimintatilaa pankki. Tukee FSK. Olen testannut sitä aorund 100m. Nandu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back