Mikä PCB työkalu on paras valinta aloittelijalle?

B

bitcat

Guest
Protel, PowerPCB tai orcad? tai muita? Olen tehdä kaavamaisen ja ulkoasun testi aluksella nopeiden DAC jonka myself.help minua, pls.

Bądżmy szczerzy, komputery i strony internetowe często są łatwiejsze i szybsze w obsłudze, gdy nie robimy nic w kwestii zabezpieczeń IT. Można zaoszczędzić nawet kilka minut dziennie! Dlatego dobrze jest mieć przygotowanych parę dobrych wymówek, dlaczego zabezpieczenia IT są po prostu nie dla nas. Laboratorium Sophos przygotowało listę najbardziej popularnych przeszkód, z którymi nie możemy sobie poradzić i wyjaśnia, dlaczego lepiej ich nie stosować.

Read more...

[Quote = bitcat] P * Otel, PowerPCB tai orcad? tai muita? Olen tehdä kaavamaisen ja ulkoasun testi aluksella nopeiden DAC jonka myself.help minua, pls. [/quote] Luulen Protel ja Eagle Layout Editor on paras valinta aloittelijalle. lnd54321

jos se on kotikäyttöä, sitten u voi käyttää Protel tai asettelua, u voi myös tarkistaa PCB123 sen ilmaiseksi. varten ammattikäyttöön, u pitäisi kadenssi työkaluja kuten orcad

Aloittelija Protel on parempi ... mutta on asiantuntemusta ja teolliseen tarkoitukseen Orcad on edelleen käytössä ... ohjelmisto ei ole väliä ollenkaan Bcoz kaikki ohjelmisto toimii lähes samalla periaatteella ja käyttäjäystävällinen ilmapiiri

Hei, Aloittelijalle Ehdotan mennä PADS ohjelmisto, sen käyttäjäystävällinen, lopulta kun olet tullut mestari vähitellen u voi myös päivittää versiot käytettävissä, vaan sitten menossa Eagle, Protel jne.. Aina ajatella ohjelmiston, joka on uusinta ominaisuuksia teknologian tapahtuu now.hope tämä auttaa sinua. Terveisin Ramesh

Hei kaikki, jos siihen ei liity nopeita piirejä tai kriittinen reititys polun Protel on tarpeeksi hyvä. Käytin Protel99SE aina suunnittelusta PCB jopa 6 kerrosta involvimg SMD osat ilman ongelmia. ProtelUser

Sovin dindeds. Jos ur Hallitus ei ole kriittinen Protel on gud tarpeeksi. Mutta kun ur hallituksen liittyy korkea signaaleja, se saa hyvin vaikeaa suunnitella ja tehdä analyysi Protel. Nyt päivää näemme, että useimmat piirit yhä complex.So, u tarvitse valita Professional-ohjelmisto, joka voi ratkaista ur kaikkiin tarkoituksiin. Suosittelen Zuken cadstar koska se ottaa tehokas algoritmi suunnitteluun nopea levyt. Kippis!

Voit käyttää Orcad kuin aloittaa, voit käyttää Allegro

minulle kotka tai Sprint layout [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 58 sekunnin: [/color] [/size] tai Proteus

HI oikeastaan ​​seuraa kokemukseni. Sinun pitäisi alkaa mennessä Orcad Capture kaavioiden ja tyynyt asettelua. Lähes tapauksissa (ei kalliita ja monimutkaisia ​​rakenteita), tämä yhdistää voi tehdä mitään. Sen jälkeen voit siirtyä Cadence Allegro ja Mentor Expedition WG varten huippuluokan malleja. kanssani Allegro ja Expedition ovat myös chalenges kaavion kentässä. se on todella vaikea ymmärtää rakenne vetää kaavamaisen, joten Orcad kaavamaisen on wondefull minulle: D. Taittamiseen, Allegro ja retkikunta on kaunis ja voimakas, mutta yrittää hallita kaavamaisen, se on melko vaikea paketti, tarkistaa virheiden ja vienti netlist. Tietoja analyysi sitten Spectraquest Cadence, ICX ja retkikunta on hyvin voimakas. ja HyperLynx ja päkiät ovat hyvä vaihtoehto. mutta en myöskään käyttää näitä yksi ja koulutus asiakirjat käyttäen simulointi on valtava chalenges. Hauskaa päivää, Concat

Aloittelijalle Ehdotan mennä PCAD voit käyttää Cadence (Allegro) nopeille malleja

Onko poljinnopeuden orcad tai Alegro helppo oppia? [Quote = concat] HI oikeastaan ​​seuraa kokemukseni. Sinun pitäisi alkaa mennessä Orcad Capture kaavioiden ja tyynyt asettelua. Lähes tapauksissa (ei kalliita ja monimutkaisia ​​rakenteita), tämä yhdistää voi tehdä mitään. Sen jälkeen voit siirtyä Cadence Allegro ja Mentor Expedition WG varten huippuluokan malleja. kanssani Allegro ja Expedition ovat myös chalenges kaavion kentässä. se on todella vaikea ymmärtää rakenne vetää kaavamaisen, joten Orcad kaavamaisen on wondefull minulle: D. Taittamiseen, Allegro ja retkikunta on kaunis ja voimakas, mutta yrittää hallita kaavamaisen, se on melko vaikea paketti, tarkistaa virheiden ja vienti netlist. Tietoja analyysi sitten Spectraquest Cadence, ICX ja retkikunta on hyvin voimakas. ja HyperLynx ja päkiät ovat hyvä vaihtoehto. mutta en myöskään käyttää näitä yksi ja koulutus asiakirjat käyttäen simulointi on valtava chalenges. Hauskaa päivää, Concat [/quote]

Paras begineers ovat joko Orcad tai Electronic Workbench paketit.

[Quote = Rame] Hei, Aloittelijalle Ehdotan mennä PADS ohjelmisto, sen käyttäjäystävällinen, lopulta kun olet tullut mestari vähitellen u voi myös päivittää versiot käytettävissä, vaan sitten menossa Eagle, P * Otel jne. . Aina ajatella ohjelmiston, joka on uusinta ominaisuuksia teknologian tapahtuu now.hope tämä auttaa sinua. Regards Ramesh [/quote] Ramesh, tiedän, kuten tyynyjä, mutta viittaa tässä kierretty, valtava ja epämiellyttävä CAD kuten "käyttäjäystävällinen" on liikaa ...: cry: Aloittelijalle, Eagle on 1000 kertaa helpoin kuin jarrupalat. Aloittelijan ei tarvitse enempää kuin 2 (ehkä 4 kerrosta).

Ehdotan Diptrace Free, nähdä PCB suunnittelu? se tehdään Diptrace, ja se on ystävällinen aloittelijoille ja harrastajille samankaltaisia ​​... Sinun täytyy kokeilla sitä itse! (Hey! i dont mainostaa sitä)

Orcad on sinulle paras vaihtoehto! On villisti käytetään teollisuudessa ja saat monia näytteen schematices. Useat siru valmistajat tarjoavat orcad lib ... Lyhyesti sanottuna helppo oppiminen, yksinkertaisesti käyttämällä, villisti suportted ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back