Mikä piiri voi tehdä 125MHz kelloa 1.25Ghz kellon?

A

asia

Guest
Mikä piiri voi tehdä 125MHz kelloa 1.25Ghz ja 1.25GHz kellon 125MHz? voi joku antaa minulle joitakin pdfs? Kiitos paljon

Sinun kannattaa DLL tai PLL lisätä kellotaajuuden mutta menossa on paljon helpompaa: counter piiri jakaa voi tehdä työtä.

ja 125 MHz -> 1,25 GHz voitaisiin suodattaa pois myös 10. harmoninen, jos 125 MHz squarewave.

Kuinka käyttää DLL 125M on 1.25G? Aiotko luoda kymmenen 125M kellot kanssa 0 1 / 20 2 / 20 ... 9 / 20 vaihesiirto, ja anna lähtö kello flip-flop on nouseva reuna näiden kellon? [Quote = amaccormack] Sinun kannattaa DLL tai PLL lisätä kellotaajuuden mutta menossa on paljon helpompaa: counter piiri jakaa voi tehdä työtä. [/Quote]

Olen mielenkiintoinen menetelmä kuvataan rfmw (125 MHz -> 1,25 GHz voitaisiin suodattaa pois myös 10. harmoninen, jos 125 MHz squarewave) voit antaa minulle pdfs? Kiitos

Olen utelias myös siksi, että squarewave ei ole kymmenes harmoninen. ;)

Ratkaisu lienee käyttää viides yliaallot ja sitten toinen harmoninen kaksi kertoimia kaskadeissa.

Thats right, vaikka ylivärähtelyä ei esiinny ihanteellinen squarewave, mutta riippuen aalloksi, voisi olla jopa harmoniaa. Borber ratkaisu on jotain kannattaa yrittää, sillä tarvitsee vain yhden kertoimen (x2) plus pari suodattimet (625, 1250 MHZ).

Minulla on toinen kysymys: Uskon 1.25GB / s NRZ signaali, recoveried kellon pitäisi olla 2,5 GHz, mutta paljon esimerkkejä ovat 1.25GHz? Miksi? olenko väärässä?

Tämä viesti on tulossa niin siellä! suodatus yliaaltoja? signaalin tulee olemaan noin 40 dB alaspäin, noin peräti melu lattialle digitaalinen siru - Olisin yllättynyt, jos joku voisi keksiä kaavamainen, joka todella toimii. 1.25Ghz? lol! Ääneni on PLL. Jos et tunne, PLL on hieman suljetun kierron järjestelmä, joka ajaa VCO vastaamaan syöttää kellon, niin taajuus ja vaihe. Jos haluat kertomalla, voit yksinkertaisesti jakaa VCO tuotos 10, nyt järjestelmän asemat VCO kunnes Fout/10 vastaa ohjetaajuus tai Fout = 10 * Suomessa. Minusta sinun pitäisi etsiä google sekä perusteet PLL, ja lomakkeissa PLL: n, joka voi tuottaa GHz signaaleja - niitä ei ole vähäpätöinen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back