mikroaaltouuni

Ei ole ilmiön takana smith kaavion.Se on yksinkertaisesti tontin voimassa olevan yhtälöt mikroaaltojärjestelmien käyttöön.Tämä antaa meille mahdollisuuden hyödyntää kaavio sijaan käyttää matematiikka selvittää ongelma.Olen varma, että ihmiset, jotka käyttävät smith kaavioita päivittäin arvostavat ei tarvitse turvautua Maxwellin yhtälöt (sähköiset insinööri
n painajainen, kuten olen kertonut).

hei.
The smith kaavio ei ole phenomenon.This kaavio voi hyvin yksinkertaisesti laskelmia mikroaaltouuni kuten impedanssi, admitance, ja S-parametrit.

Smith kaavio ei ole mitään, mutta muutos cartesian koordinaattijärjestelmä myönteisiä todellinen kirves ja impedanssi tai kuvajainen coeficient tasoon nähden kaavion, jossa nolla ja ääretön arvojen todellinen ja kuvitteellinen akseleita on esitetty yksi piirustus.Tämä saavutetaan käyttämällä muutoksen kaava.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Smith chart käytetään yleisesti yksinkertaistaa ratkaisemaan transmition linjat ongelmia.paras etu on visualisoinnin ratkaisemiseksi.Ilmiön taustalla on summerized vuonna aallon pituus laskentaan.vuonna smith chart voit laskea kaikki ongelmat alalla transmition ainoastaan muodostama ympyrä, joka on yksikön
säteellä ja ympäristö = λ/4π.
löydät lisää selityksiä oppikirja.

sanoo:
Olen henkilökohtaisesti ole suuri ihailija smith kaavioita, mutta ne ovat jonkin verran historiallista arvoa, on yleisesti käytetty
verkko analysointilaitteet, ja niiden avulla voit tontti ääretön muutos impedanssi on rajallinen alueella.

Smith kaavio polaarista tontin impedanssit, sitä käytetään löytää pätkä-, syöttö-impedanssi, pohdintaa kertoimen teräsvaijereita, nopeasti ilman ratkaisemaan yhtälöt ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back