mikrofoni piiri melu?

A

ahgu

Guest
Kun poistat mikrofonin täysin, olen mitata melua Syöttöparametrin terminaali on OPAMP, mittaus on 1mv.Ja kun mikrofoni on päällä, se vain lisää 2-3 mV, joten melu on suuri oman piirin.Olen kuullut paljon staattista.

Kuinka voin suunnitella mic amp on suurempi SNR?kuinka monta vaiheessa tarvitsen?
Oletan, minun on hyvä teho sääntelijä myös.

kiitos
Ahgu

Yritä olla täsmällisempi.Ehkä ladata Kaavio on panos vaiheessa.
Minkälaista mikrofonipaikkojen käytät (dynaaminen)?Mikä on panos impedanssi prestage?

Mic on electret mikrofoni.

Panos vaiheessa on vain ei-kääntelemällä vahvistimen kanssa 100-200 hyötyä.Ja näen paljon piiri melu, jopa mics poistetaan.(1mV ac melu).

minun pitäisi tehdä 2 vaiheessa?mikä on logiikkaa käyttäen 2 vaiheessa?Ensimmäinen erotusdiagnoosissa?
Mistä melu on peräisin?alk. virtalähde?Oma maa on erotettu digitaalisen kentällä.

Elektret mic on yleensä alhainen tuotanto impedanssi koska buildin preamplifier.Virtalähteen mic on hyvin suodatetaan.
Kun melun mittaukselle panos vahvistin on päätettävä oikein todella tuotannon vastustus MIC.Panos ei saa opencircuited.

Varmista 1mV melu ei luo osciloscope johdot!
Jos näin ei ole, melu voi tulla huono perusteella reititys, voit laittaa ulkoinen johdot kaikkien teidän piiri syistä maahan vallan kondensaattori, tämän voivat vähentää melua, sama VCC.

Nousee useita vaiheita, sinun tulee täydentää melun, ei eliminoida, sinun täytyy laittaa huomiota poistamalla melu ensimmäisessä syöttämällä oman piirin.

Normaly, electrek mikrofonit on korkeampi signaalin, ehkä sinun mikrofoni voi olla väärässä.

: sm16:

Tiedän, että virtalähde on yksi ongelma.kuitenkin esittää joitakin osia arround sääntelijä ja vähentää melun 40dB?Näin piiri että käyttää OPAMP ja PNP rakentaa LPF, mutta ihme, jos voin tehdä sen säätämistä exising LDO.

minun piiri on yksinkertainen electret mic puolueellinen kanssa 3K vastus on 3,3 V. jälkeen ei-kääntelemällä OPAMP amp.tulee eriytettyä setup apua?

Aion yrittää akun, jos tämä ratkaisee ongelman, se on virtalähteen, jos ei ole, ehkä maahan silmukan on likainen.

Ihmettelen, jos on voimassa oleva piiri että toteuttaa tätä, tämä on hyvin yleistä.

kiitos
ahgu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back