mikrokontrolleri projektin

S

souravchakraborty

Guest
Voiko joku kertoa minulle miten voin luottaa ihmiseen rajan oven käyttäen mikrokontrolleri, pienemmällä määrällä ... Haluan tehdä tämän minun hankkeen kokonaiskustannuksista .. & Miten voin hallita DC moottori mikrokontrollerin .. plz auttaa minua ... minun email id on xxxxxxxxxxxxx@gmail.com [/email]. [COLOR = "red"] [size = "5"] MOD: Anything voidaan jakaa foorumi on kaikkien jäsenten hyödyksi. Me dont viihdyttää yksityinen jakamista. [/SIZE] [/color]

Mielestäni sinun täytyy lukea [url = http://www.8051projects.info/proj.asp?ID=39] Automaattinen Sisätilavalo ohjain Kävijälaskuri (AT89S52) [/url]. Tämä hanke ei voi tehdä eroa ihmisen tai kissa joten sinun älykäs järjestelmä tunnistaa ihmisiä.

Käytä IR lähettimen ja vastaanottimen kanssa 8 pin vertailuryhmässä, se maksaa noin 30-40rs. käyttää L293D IC ajo DC-moottori. Kokeile tätä jos et saa Annan kytkentäkaavion ja koodin projekti. Mutta yritä itse

thabk u erittäin paljon ... voi miltään taholta kertoa minulle da prosessi laskea vain ihmisen käyttämällä IR-lähetin-vastaanotin ja mitä olisi da noin kustannukset L293D IC ajaa da moottori .... jos joku voi saada siitä, että Dan plz antaa minulle da ckt diagrm ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty kello 19.55 ---------- Edellinen viesti oli 19:52 ----------</span></span>
kohti ohjain aion käyttää joko 8051 tai atmel8952 .. kiittää u pla auttaa minua, jos u voi.

Motor Driver L293D vain maksaa noin 70Rs ...... Saamme @ Tätä vauhtia täällä @ Kerala ...... Voi olla vaihtelua muuhun paikkaan ......... Prosessi on, että IR TX & RX yksikkö kytketään aina näköyhteyttä eli kasvokkain. Jos jokin asia taukoja linkki (projektin on ihmisen) välillä TX & RX, joka johtaa keskeyttää tiedonannossa & joudut käyttämään tätä periaatetta oman application.So monta kertaa linkki katkeaa tarkoittaa, että paljon ihmiset ovat ylittäneet oven .... Mielestäni sait idean .... Joten pitää laskennan no: ja keskeyttää TX-RX link & että antaa mitään: ihmisten läpi oven ....... Terveisin, Jerin. ;-)

ckshivram da kanisteri u post ir lähetin-vastaanotin 8pin Comp .. cktdiagrm .... En ole saada .. jos u lähettää sen minä b greatfull ja u.. kiittää u. .....

Käytä infrapunasädettä ja asenna se niin korkealle, että henkilö rikkoa sitä, mutta kissa / koira menee ohi sen alapuolelle. Älä muistaa, että yhdellä palkin olisit laskea ihmisiä menee molempiin suuntiin. Esimerkiksi joku on antanut ja sitten poistutaan laskee kahtena. Jos haluat laskea ihmiset tulevat mutta ei lähtemistä tai päinvastoin, käyttää kahta IR palkit järjestetty niin, että yksi sitten toinen on rikki niin joku kulkee, voit sitten kertoa suuntaan he menivät. Brian.

kuinka paljon DIS tranmitter vastaanotin maksaa kukaan voi sanoa ....

Kuinka paljon dis tranmitter vastaanotin maksaa kukaan voi kertoa ....
Olen clueless muista malleja, mutta yksi ostin oli yksi puoli heijastava (IR LED ja anturin samalla puolella) joka oli tehokas jopa 6 "plus säädettävissä muuttuja vastus rakennettu arround yksi 555 ja muita muutama componenets. board mitattuna 1" x 1.25 "ja maksoi minulle 200 / - jokainen moduuli Bangaloressa. Siinä on 3 nastaa. Vcc GND ja ulostulo Normaalisti "Hi" ja menee "Low" Kun este havaitaan). Tässä on kuva samasta

Olen liittänyt IR piiri sekä linja seuraaja robotti, mutta paljon lisäominaisuuksia ovat siellä voitte laiminlyödä sitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back