mikrokontrollerin ja meluisassa ...

N

narbeh_rob

Guest
Hei Minulla on ongelmia minun projekti .... : Cry: Suunnittelen piiri, joka käyttää 7 rele ja ATMEL 89c4051 (myös 89s52) mikrokontrolleri ja ULN2003 joka ajaa releet. Tämä piiri on työskennellessäsi lähellä kaasuliesi. Kaikki on ok kunnes kaasuliesi sähkö kipinä generaattorit aktivoida polttamiseen kaasua ... Tällä hetkellä järjestelmä menee epänormaali (reset, pysäyttää tai vaihtaa toimintoa tai tehdä määrittelemättömän funktion ...) mutta kun laitoin järjestelmän kaukana kaasuliesi se toimii hyvä ... Tuntuu sähkömagneettinen generoidaan kipinä generaattori tehdä ongelmia ... Onko mitään elin nimeltä mitä tapahtuu, ja mitä minun pitäisi tehdä tämän estämiseksi?

Yritä suojata ainakin oman kristalli pala metallia, jos sellainen on. Crystal piiri on aina heikko kohta mitään mikrojärjestelmä. myös pitää hallituksen puhtaana saattaa auttaa.

Hei, minulla oli äskettäin suunniteltu aluksella 30kV jännite sukupolven käyttämällä PIC. Olin tehnyt kartonkia vankka maataso. Silloinkin, kun on kipinöintiä, jos heitän sormen lähelle mikro koskematta, EMF käytetään avioparin mikro ja palauttaa sen. Vielä tärkeämpää Olin mukana koko PCB Metal Box (Faradayn häkki) kanssa vmany pienet reiät johtoja yhden sijasta iso hole.There ollut ongelma tämän jälkeen. Toivottavasti tämä auttaa

hi 1 - käyttävät suuria GND projektin 2 - Varmista että rellay on ohittaa diodi niiden ciol (käyttö ohitus diodi päässä ULN) 3 - Käytä suodatinta virtalähteen: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back