Miksi C-ohjelma. Exe ei pääse ulostulo

H

hednast

Guest
Hello. Minulla on ongelma. Kun kääntämässä turbo C-kääntäjä saan tuloksen, että haluan. Mutta kun olin kokoamaan että projekti tiedoston exe ja suorita että exe, en saa tuloksia haluan enää. Miksi on olemassa ero projektitiedoston ja koottu exe. Ole hyvä asists. Kiitos.

Se ei ole paljon tietoa mennä. Arvelisin, että projekti tiedosto on asetukset, jotka eroavat Turbo C oletus projektin asetukset.

Hi C on kaksi lähtöä: stdout ja stderr void fprintf (stdout, "...", ...); void fprintf (stderr, "...", ...); useimmissa järjestelmissä stdout on tietysti stderr mutta jotkut prohramming tyylejä näistä hinata voi vaihdella. Voit tarkistaa sen Linux (Unix-järjestelmät) kanssa jotain 2> & 1, ... Voit tarkistaa sen Windowsin kanssa jotain myprog.exe [myparameter ....]> results.txt ota redo nämä tarkistaa ja lähestymistapoja ja kerro meille tilaa. tnx

Hai ..... pahoillani olen hieman sekoittaa vastaukset ......... lähdekoodi on alla ......... # Include # include int main () {int i; unsigned char pitkälle * scrn = (unsigned char pitkälle *) 0xb0008000; FILE * fp = fopen ("C: \\ \\ text.txt", "w"); (i = 0; i

Turbo C ei voi ohittaa HAL (laitteisto Abstrection Layer) käytetään PC. joudut käyttää Windows 2000 compitible kääntäjä ja käyttää MFC. no in out opetusta voidaan käyttää NT ympäristössä. kinner

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back