miksi Cgs, CSG, Cgd, cdg on negatiivinen spectre.How saada ft

W

wangkes9

Guest
I jäljittelemiseen Määrittämätön lähdekoodin curcuit vuonna peikko, ja olen avoin laskin
käyttäen op-> valita nmos-> valita Cgs ...., Ja tulos osoittaa, se on
negatiivisen arvon, kuten -3,7 * E-15.

Miksi olen sitä mieltä, että pitäisi olla positiivinen.

se tapa, jokainen tietää, miten saada jalkaa ja nmos vuonna simulaattori. Just käyttäen
määritelmä gm / (Cgs Cgd) in EE204 vuonna berkeley, mutta tulos on jotain vikaa.Kiitos paljon.

Se ei ole kovin yllättävää, jos saat negatiivisen cgs cvalue.
Oletan, olette ymmärtäneet, että on olemassa myös CSG arvo ...
Muuten, olen yleensä käyttää CGG arvo ja vain yksinkertaisesti eivät välitä cgs, CSG ...
Jos haluat laskea tämä taajuus sinun pitäisi laskea kapasitanssi kuin summa CGG ja päällekkäisiä capacitances.
Jos olet kiinnostunut yhtenäisyyden saada taajuus: yksi niistä oprating arvoa tämä arvo (i arvata tunkkaisuus, mutta et ole varma)

Kiitos paljon.

Mutta Cgs ja CSG ovat molemmat negtive.Vuonna määritelmää, Cgs = & Qgate / & Vsourse.
& On derivointi symboli.Ihmettelen, miksi se on negtive?

Koska spectr käyttää mallin tämän Caps jännite controllt nykyiset lähteet ja Caps näet todella Matrix elementtejä.voit katsoa tämän ylös Bsims viite

edge_tv wrote:

Koska spectr käyttää mallin tämän Caps jännite controllt nykyiset lähteet ja Caps näet todella Matrix elementtejä.
voit katsoa tämän ylös Bsims viite

http://www.nikola.com/pdf/bsimset.pdf
Tämä ei liity siihen bsims viite.Tämä kondensaattori malli alkaa sivu 69 (4,3), on maksu mallia.

Kiitos! Edge_tv

Olin etsivät vastausta tähän kysymykseen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back