MIKSI DWT IN OFDM on parempi kuin FFT?

A

akmirror

Guest
Hi all .. im tekee projektin suorituskyvyn analysointi OFDM käyttäen diskreetti Wavelet-muunnos sijasta FFT joka käytetään yleensä ....

Haluan vain tietää, miksi on olemassa tarve DWT saa käyttää OFDM ... mitä r haitat FFT vuonna OFDM ....????...
kiitos ...

ystäväni,
voinko pyytää teitä a favore?Haluaisin tietää, kuinka käyttää DWT insteade että FFT?

akmirror wrote:

Hi all .. im tekee projektin suorituskyvyn analysointi OFDM käyttäen diskreetti Wavelet-muunnos sijasta FFT joka käytetään yleensä ....Haluan vain tietää, miksi on olemassa tarve DWT saa käyttää OFDM ... mitä r haitat FFT vuonna OFDM ....????...

kiitos ...

Olen kuullut, että DWT on hyvä kuin fft niin monista syistä ....

FFT vain frequecny päätöslauselmaa, mutta ei ole aikaa päätöslauselman kuitenkin Wavelet-muunnos antaa molemmille taajuuden ja aikaa päätöslauselman.

Kun kyseessä on OFDM spektrinen tehokkuus kasvaa, jos DWT käytetään kuin FFT.thats miksi .. mutta voi u ppl osuus siitä paljoaLisätty 2 minuutin kuluttua:hei rakas fren DWT että im viittaavat on Discrete Wavelet Transform ....DWT on paljon parempi kuin Fourier-muunnos.isn't it?

akmirror wrote:

Olen kuullut, että DWT on hyvä kuin fft niin monista syistä ....FFT vain frequecny päätöslauselmaa, mutta ei ole aikaa päätöslauselman kuitenkin Wavelet-muunnos antaa molemmille taajuuden ja aikaa päätöslauselman.Kun kyseessä on OFDM spektrinen tehokkuus kasvaa, jos DWT käytetään kuin FFT.
thats miksi .. mutta voi u ppl osuus siitä paljoa
Lisätty 2 minuutin kuluttua:
hei rakas fren DWT että im viittaavat on Discrete Wavelet Transform ....DWT on paljon parempi kuin Fourier-muunnos.
isn't it?

DWT ja FFT edustavat samaa signaalia.Joten kysymys kuuluu, jotka muuntavat on luonnollista kanavan ominaisuuksia tai tehokkaampia ehdot laitteisiin.

Kanava tasoitusvastuu on samanlainen.

Mutta tehokkaampi kanava koodaus edellyttää, että tiedot on ainutlaatuinen tietyn taajuusalueen.Se suosii FFT!

kyllä wavelets ovat hyvä väline ymmärryksen signaali kunnolla ...

Voiko u guys auttaa minua? ...

Voinko saada Simulink mallin Matlab on OFDM, joka käyttää DWT eli diskreetti Wavelet-muunnos sijasta FFT ... asianmukaisia koodeja tai mallin Matlab .. im ei etsimme sitä ... mutta eivät ole onnistuneet löytämään tarkka yksi ....

Jos joku on info
n. tätä ... plz postitse tai sähköpostitse minulle

akmirror (at) hotmail.com ....... kiitos

Hi friends,

Voiko minulla olla viittaus ymmärtää Wavelet-muunnos tiedonanto viestinnän näkökulmasta?vaikka sinulla on web-linkki tässä ei ole kysymys

Kiitos

Minulla oli webinaarin varten DWT viestintää.Se oli mathworks "webinaarin, se ei ole yksityiskohtainen, mutta antoi ymmärtää hyvin, kuinka käyttää DWT vuonna Matlab ja sen perusteet myös.Yritä löytää se mathworks.com on kirjattu webinars osa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back