miksi käyttää Buffer jälkeen ADC

I

itmr

Guest
Hei kaikki Olen FPGA suunnittelija ja olen pieni kysymys teille - miksi OP amp puskurina jälkeen ADC Pääsyy kai on lisätäsesi - mutta joku toldme että sen hyvä tietojen hankinta ja en ymmärtänyt, miksi??? ei joku voi auttaa minua ymmärtämään sitä? kiittää u all

Tarkoitatko puskuri vahvistimen edessä ADC? Mikä on ADC: n näytteenottotaajuus? Tiesitkö ehdotti lähde impedanssin saavuttamiseksi koko ADC suorituskyky?

FVM - Tiedän, että puskuri vahvistimen edessä ADC olettaa lisätäsesi sen tulosignaalin - joka on peräisin minkä tahansa anturin 4 esimerkki. kysymykseni ei viitata tiettyyn ADC tai erityisiä näytteenottotaajuus - tarkoitan Haluan vain tietää, mitä tarvitaan tuotannon puskuri 4 ADC kun ADC kytketty FPGA - Oletan, että on olemassa 2 syistä - ensimmäinen on tasoituksiin jännitetaso (ADC tontti näytteet 3.3v ja FPGA kai saada 1,8 v ...) secound on välttää epäonnistua FPGA KUN ADC faild tai jokin asia. Oliko sinulla enemmän syy tähän lähtöön puskuri?

Se alipäästösuodatin ENNEN ADC. Että se on laadittu sen jälkeen, ADC ei tarkoita sitä, kun ADC. Seuraa signaalin kulkua.

JayantD olet oikeassa mutta puskuri jälkeen ADC-nimetty NL27WZ17DF - Katsokaa tätä ... se kytkettynä TO SERIAL Tiedot, jotka tulevat ADC

itmr, NL27WZ17DF on kaksi ei-kääntelemällä Schmitt laukaista puskurin, ei op amp. Jos Vcc (nasta 5) tämän osan (ei näy sinun kaavio) on 1.8V, sitä käytetään tason kääntäjä 3.3V ja 1.8V. Se on ylijännite suvaitsevainen tuloa. Joten vaikka se on powered by 1,8, se kestää 3.3V signaalin lähdöt ADC. Katso datalehti osoitteesta [url = http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/104595/ONSEMI/NL27WZ17DFT2.html] NL27WZ17DFT2 pdf, NL27WZ17DFT2 kuvaus, NL27WZ17DFT2 lomakkeissa NL27WZ17DFT2 View::: ALLDATASHEET :::[/url] Toivottavasti tämä auttaa, JayantD

Taso digitaalisista signaalit saattavat olla tarpeen joissakin tapauksissa, mutta olette pyytäneet OP AMP puskuri.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back