miksi me tarvitsemme hysterisis ominaisuuksista input / RX

C

chang830

Guest
Hei,
me tiedämme, että aina hysterisis characetristics panos / RX.Joku kertoi minulle on kaksi resions varten necessarity tämän hysterisis.
.............
Ensisijainen syy hysterisis on välttää erros johtuu kysymyksiä, kuten signaalin poistumisprosentti / lörpötys kuten mainitsitte.

Sitä käytetään myös puhdistaa alhaisella nopeudella tai hidas kääntökulmaa signaali kaartaa jotta vältetään kavalat heilahdusta, kun tulosignaali on lähellä käynnistyshinta jännite / kynnyksen.
..............

Ensimmäinen reson on helppo ymmärtää minua.Mutta minulla on joitakin palapelit on toinen, olisi joku pls.auttaa minua siinä?

kiitos

Ne ovat todella kaikki samasta syystä: on vähentää melua.

Kun signaali muutoksia valtion nopeasti, se on vain lähellä raja on hyvin lyhyessä ajassa ja näin ollen ole niin herkkä pienille melutasoja.

Kun signaali hitaasti slews viime kynnys,
mutta se on edelleen lähellä kynnystä paljon pitempään.Tänä aikana kaikki pienet melu johtaisi sitä edestakaisin.Niin se on paljon herkempiä melulle.

Pahimmassa tapauksessa on kanssa dc merkki siitä, että on tarkasti kynnyksen.Voit helposti ymmärrä, mitä vielä hyvin pieni melu merkki olisi tässä tapauksessa.

samaa mieltä, syynä on pääasiassa melua.

ajatella hänen tilanne:
panos surmasi määrä on erittäin hidasta, syöttöjännitteellä vain päästä kynnyksen, output kytkimet, suuri vaihtotaseen tapahtuu GND, laitteen sisäinen GND nousee vuoksi kentällä joukkolainojen lanka vastustusta, sitten syöttöjännitteellä on pienempi kuin raja-nyt!sitten tuotos kytkimet takaisin!....................

Oscillation !!!!!!!!

Jotta tuotos vakaa sijasta Syöttöparametrin melu signaalin!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back