miksi on, että jokainen rivi pitäisi päättyä kärkikappale

V

vivekrajeev

Guest
Hei Guys Olen epäilystäkään, miksi on, että jokainen rivi pitäisi päättyä päätykapan. Mitä tapahtuu, jos me dont on päätykapan. Whats sisällä tulppa

hi ... Vuonna SOC Encounter päätykansi määritelmä on päätykannen solut preplaced fyysinen vain solut, jotka on täytettävä tietyt suunnittelua koskevat säännöt. Ne sijoitetaan päissä sivuston rivejä, ja joita käytetään joissakin tekniikan power.distribution. End-cap-solut sijoitetaan preplaced tilan, joten tulevaisuudessa sijoittelu komennot eivät siirtää niitä. Lisää end-cap-solujen suunnittelun ennen muita standardin solut sijoitetaan, mutta sen jälkeen, kun kova lohkot sijoitetaan floorplan. Sen lisäksi, että Päätteen solut sijoitetaan lopussa, jotta vältetään reititystä makroja ytimen ulkopuolella. jos u halua yksityiskohtaisesti viittaa tässä

hi ... Kärkikappale solut sijoitetaan lopussa, jotta vältetään reititystä makroja ytimen ulkopuolella. jos u halua yksityiskohtaisesti viittaa tässä Hei miten kärkikappale estää reititys ulkopuolella makro? Minä ylennetään saada se. Voisitteko kehittää

Hei miten kärkikappale estää reititys ulkopuolella makro? Minä ylennetään saada se. Voisitteko kehittää
hi ... Kärkikappale solut sisältää reititys tukos on.

ENDCAP ovat fyysisiä vain soluja ja on n-sekä implantit siinä. Päätykalorimetrissa käytetään välttämiseksi hyvin lähellä vaikutus. Sikäli kuin tiedän, että se ei ole metallia ja reititys tukos sen yli. http://www.ieee-cicc.org/06-8-6.pdf

hi .. jos ei ole metallia, miten se on kytketty raidat?

surge virtaukset voivat lisätä jopa maahan siirtymistä melua ja johtavat vääriä tietoja. Laskeminen jännitteen aaltoilu tarvitaan eniten logiikkaa äänenvaimennusratkaisuihin korkit. Jotkut suuritehoiset logiikka kuin STTL tarvitset 1 cap per piiri.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back