Miksi PCB väri on musta

V

vmanojnair

Guest
Hei ystävät, olen Manoj V työskennellyt Internet Security Engineer. Olen epävarma piirilevylle. Miksi kaikki PCB ovat Vihreä väri? Toivottavasti saan oikean vastauksen. Thanks Manoj V

Ne Vihreä väri kutsutaan soldermask.They ovat saatavilla eri värejä kuten vihreä ja musta. Tarkoituksena on suojella Cu kerros korroosiolta ja antavat hyvän eristyksen.

Voit myös PCB: n musta tai valkoinen väri. väri Hallituksen riippuu juotteen maskin

Juottaa naamio voisi olla keltainen tai punainen liian. Se riippuu asiakkaan vaatimuksesta. Terveisin

väri koskaan vaikuta suorituskykyyn PCB, se voi olla perinne!

[Quote = dindeds] Ne Vihreä väri kutsutaan soldermask.They ovat saatavilla eri värejä kuten vihreä ja musta. Tarkoituksena on suojella Cu kerros korroosiolta ja antavat hyvän eristyksen. [/Quote] Mikä tärkeintä - juote mask (kuten nimestä voi päätellä) estää juottaa päässä kuilun vieressä jälkiä ja nastat. Ei kaikki piirilevyt ovat juottaa naamio, vaikka. Monet halpa laudat virtaa ei ole sitä.

Kyllä, juote maski on välttää juotospasta välillä päkiät lyhyt yhteen kun läpi aalto tai reflow kone. Muuten PCBA voi vahingoittaa johtuu oikosulusta kun testi jigejä. Päälle juottaa naamio, ei myöskään yleensä lisäksi valkoista maalia kutsutaan Silkkipaino tulostaa sen. (Normaalisti kriittisiä alueita esim. IC tyynyjä alueen alueilla voi helposti löytää oikosulku) tarkoituksena on antaa lisäksi suojaa sekä osoittaa viittaus tunnuksen numero, PCB tiedot jne. mukaan uusin eurooppalaisen sääntelyn ne kaikki on täyttäisi RoHS vaatimus.

[Quote = vmanojnair] Hei ystävät, olen Manoj V työskennellyt Internet Security Engineer. Olen epävarma piirilevylle. Miksi kaikki PCB ovat Vihreä väri? Toivottavasti saan oikean vastauksen. Thanks Manoj V [/quote] Jos olet viitaten fyysinen vihreä väri aluksella, se osoittaa, että on tehty lasista, epoksi, joka on luonnostaan ​​vihertävä väri. Bakelite pcb on ruskea ja on vaikea työskennellä Suhteen leikkaus, tai sahaaminen sen kokoon. Lasi-epoksi levyt toisaalta on helppo työskennellä ja Älä riko tai sirpale. Jos olet viitaten Track-pinnoite tai elokuva, se voi olla joko musta, vihreä tai punainen. Se on vain väri valoherkkä kalvo ja voi olla periaatteessa mitä tahansa väriä. Mutta jätetään yleensä vihreä, musta tai punainen.

Hei, Sinulla voi olla PCB: n eri värejä. Kiitos kaikki nämä tiedot.

[Quote = medsalehi] Hei, Sinulla voi olla PCB: n eri värejä. Kiitos kaikki nämä tiedot. [/Quote] Mutta näytön piirilevy yleensä parempi olla musta kontrasti.

Pidän sininen myös kaikki minun Pakit käyttää sinistä PCB

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back