Miksi se ei synthesizable?

T

trurl

Guest
Hei, Voiko joku kertoa miksi seuraava koodi ei voi syntetisoida? Xilinx kertoo signaalin ACC ei voi syntetisoida.
Code:
 kirjasto IEEE; käyttää IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL, käytä IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; kokonaisuus Mac on Port (IN1: in allekirjoittanut (11 downto 0); IN2: in allekirjoittanut (11 downto 0), CLK: in std_logic; RST: in std_logic; ACC: out allekirjoitettu (23 downto 0)); loppuun Mac, arkkitehtuuri käyttäytymisen Mac on signaali prod, Reg: allekirjoittanut (23 downto 0), alkaa prosessi (CLK, RST, IN1, IN2) muuttuvan summa: allekirjoitettu (23 downto 0); alkaa tuot

Kuvaile tyypin Xilinx laitetta käytetään. Seuraavan lausuman:
Code:
 ... jos (rst'event ja RST = '0 ') sitten ...
voi olla ongelma. Edge laukaisi reset on melko ei implementet useimmissa Xilinx laitteita. Sinun suunnittelu vaatii kaksi, reuna laukaisee panokset rekisteriin (RST ja CLK). Kokeile async reset. bis

Bis, kiitos. Koska olen aloittelija, voisitko selittää, mitä on "async reset" on se jotain tällaista ... if (RST = '0 ') sitten ...

Olen kokeillut sitä, se ei toimi minun kokeilla ainakin :-(

muuttaa kaikki (allekirjoittanut) signaaleja, jotta (std_logic ja std_logic_vector) signaaleja .. ja käyttää IEEE allekirjoitettu paketti tiedoston alkuun .. Yritä koota ja syöttää minua baq mitä u saada ..

Mielestäni bis_ on oikea. Useimmat flops, kuten Xilinx FPGA floppaa, ei ole reuna-laukaisi reset-tulo. Vaihdoin Edge laukaisema Reset: [color = blue] jos (rst'event ja RST = '0 ') sitten [/color] tavalliselle tasolle herkkä (asynkroninen) Reset: [color = blue] if (RST = '0 ') sitten [/color] ja nyt se syntetisoi vuonna ISE 9.1i.

Voit echo47: Olen jo kokeillut sitä, se syntetisoi, mutta tällä saan väärässä aaltomuodot minun suunnittelu. Thanks anyway.

[Quote = trurl] Hei, Voiko joku kertoa miksi seuraava koodi ei voi syntetisoida? Xilinx kertoo signaalin ACC ei voi syntetisoida.
Code: