miksi signaali amplitudi ei ole määritelty D-luokan vahvistimen?

C

chang830

Guest
Hei, minulla on kysymys luokan d äänenvahvistimen. Kaupallisen luokan d amp tuote, löysin ei tulosignaalin amplitudi tiedot. Esim. varten lähtöteho spec, se mitataan alla ehto: THD + N = 1%, VDD = 3.6V f = 1 kHz, RL = 8Ω Poutaa = 0.64W Edellä testiolosuhteissa, amplitudin tulo 1KHz signaalin ei ole määritelty, että keskimääräinen me increae vähitellen tulosignaalin amplitudi 0, ja seurata THD + N, kunnes se ulottui 1%, niin saimme Poutaa tässä kunnossa, eikö? Sama kysymys on THD + N mittaus, lisätä signaalin amplitudi ja seurata THD + N, kunnes Poutaa saavutettu 1W. Ihmettelen, miksi emme määritelty signaalin amplitudi ja seurata Poutaa ja THD + N? Tämä vaikutti luonnollisesti suunnittelua. Kiitos avusta.

Periaatteessa ei ole määritetty jännite edellytykset Audio AMP riippumatta AB-luokan tai D datashhet. koska THD + N vs Po juoni on melkein sama, vaikka eri tulotaso. Kuitenkin THD + N tulee hieman pahentui saada, on samaan lähtöteho, eli, jos tulojännite saa samller, THD + N tulee hieman huonompi päästä sama teho.

Suurimman osan ajasta, äänisignaalit ovat hyvin pieniä, alle 1v kuten syöttö ja aina useita satoja mV tai useita kymmeniä mV, joten ei ole tarvetta määritellä panos valikoima, myös on aina PGA täydentää saapuvia signaaleja . Saat SNR testausta, voidaan syöttää 1mV (-60dB) signaalin testatakseen, tai syöttää 1V siniaalto suorituskyky testataan

[Quote = peterwangyu] Periaatteessa ei ole määritetty jännite edellytykset Audio AMP riippumatta AB-luokan tai D datashhet. koska THD + N vs Po juoni on melkein sama, vaikka eri tulotaso. Kuitenkin THD + N tulee hieman pahentui saada, on samaan lähtöteho, eli, jos tulojännite saa samller, THD + N tulee hieman huonompi päästä sama teho. [/Quote] Hei peterwangyu, Kiitos vastauksesta. Vastauksesi on hyvä minulle, mutta johtaa minun kahteen muuhun kysymykseen. 1. "THD + N vs Po juoni on melkein sama, vaikka eri tulotaso." Onko differnt signaalin taso tarkoittaa eri teho? 2.Since ei määritelty jännite edellytykset audio vahvistimen taulukkonäkymässä, suunnittelussa / simulaatioita, miten minun pitäisi asettaa signaalin signaali simuloida THD + N hyvä comparation kanssa lomakkeessa? Itseasiassa, tämä johtaa minun edellä 1. kysymys, eli mitä realtionship välillä signaalin taso ja teho? Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back