Miksi Suojaus linjat on kytketty VSS ei VDD

A

analayout

Guest
Hi All,

Miksi Yleensä koteloinnin linjat on kytketty VSS ei VDD?

Terveisin,

Analayout.

hi analayout,

Suojaus on säteilyteho emmisions ja säteilyteho koskemattomuutta.Esimerkiksi hallituksessa layout, te asetatte shields välillä suurnopeusaluksiin kellon ja tiedot linjat, koska suuri nopeus kello linjat saattaa säteillä EMI melun muiden tietojen mukaan.Suojalevyn vain saada nämä EMI alkaen kello linjat ja purkaa ne maahan (vss).

Hei,

Onko EMI suojia ja Electro Static koteloinnin ovat samat?
Wht i tarkoitus on suojausta korkea freequeny Ic ulkoasu, kuten: - piilottaminen Erilainen pair panoksensa ADC asettelu.

Terveisin,

Analayout.

Hi analayout,

Im ole varma, jos molemmat shieldings ovat samat IC design.Mutta hallituksen tasolla, se on erilainen.
En ole perehtynyt ADC ulkoasuja, mutta mitä ive mainitaan edellisen merkinnän, Shields olisi kytketty maahan (vss), koska se tarvitsee purkaa melun perusteella.Se koskee kaikkia shieldings, se voi olla hallituksessa tai IC tasolla.

Se ei ole todellakaan väliä, jos kytket suojalevyn on VDD tai VSS, sinun tarvitsee vain liittää se matala impedanssi net.

Mitä koteloinnin linjat ovat samankaltaisia, kuten muut vastaavat kupari raidan PCB?

Miten voit sanoa yhden on lujempi muille?Millä basic.Molemmat ovat jännitteet, kun otetaan huomioon fysiikka.

net, jotka edellyttävät sheilding on sidottu maahan kuin vdd on yleensä meluisassa signaali johtuu siirtymisestä.

Huomio, että alan Hastings varaa.

andrew_matiga wrote:

hi analayout,Suojaus on säteilyteho emmisions ja säteilyteho koskemattomuutta.
Esimerkiksi hallituksessa layout, te asetatte shields välillä suurnopeusaluksiin kellon ja tiedot linjat, koska suuri nopeus kello linjat saattaa säteillä EMI melun muiden tietojen mukaan.
Suojalevyn vain saada nämä EMI alkaen kello linjat ja purkaa ne maahan (vss).

sandeep_torgal,
uskon (ja olen mittauksissa todistaa sen), että periaatteessa se ei ole väliä, jos käytät VDD tai VSS kuin suojakilpi.Kuten sanoin, se vain, että se on matala impedanssi net.Yhdessä ainoassa syöttö, nykyisen otettu VDD myös virtaus on VSS.Erona on se, että VSS saattaa olla enemmän joukkolainojen johdot ja on varmasti kiva maataso off-siru.

Meidän pitäisi sitoa suojalevyn on VDD / VSS mukaan wheteher virta on lähde tai uppoaa.Tämä inturn auttaa vähentämään korkki tietojen välillä linja Suojaavassa linjat.
Korjaa minua, jos olen väärässä tai jos on muita mielipiteitä.

Terveisin,
Sandeep

Mielestäni olet sekava suojia ja irrottamista.Olen kanssanne samaa mieltä, että jos sinulla on esimerkiksi portille, pmos jossakin nykyisistä peili voit irrottaa sen suhteen VDD ja portilla on nmos wrt VSS mutta tämä ei ole koteloinnin.

Mitä jos haluat "suojella" signaalin teidän ADC alkaen kello?Onko uppoamisen tai hankinnan nykyinen?Kumpikaan.
Tässä tapauksessa halutaan linja, joka kulkee rinnakkain syötteesi signaali - välillä syötteesi signaali ja kello - ja liittää ne joko VDD tai VSS.Nyt olet koteloinnin signaalin.

Ei ole epäselvyyttä siitä, suojaus-ja de-kytkentä.
Haluaisin tietää, onko sinulla koskaan suojakilpenä kello linjat?Miksi ei?Sen vuoksi kytkentäkohtaan cap koska koteloinnin.

Suojelemiseksi panos teidän ADC alkaen kello, me suojata syötön ja tie suojalevyn maahan.Kentällä on enemmän suositeltavimpia, koska meillä ei voi reitittää VDD powerlines kaikkialla.

Terveisin,
Sandeep
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

En yleensä suojata kello linjat (ne hyökkääjille minun analogisten signaalien) varten tarkkaa syytä mainitsitte: suojalevyn voi ladata kello turhaan - ja siten lisätä virrankulutusta.Minulla on vain suojata tärkeitä analogisen signaalin (eli input-signaalia, bias linjat ...).

Olen samaa mieltä kanssanne siitä, että VSS on todennäköisesti helpompi käyttää kuin VDD.

jos käytät ptap on p-substraatti, sinun täytyy muodostaa VSS, jos käytät NWELL ja ntap (jotka tekevät kokoa suurempi) kuin vartiossa rengas, se on kytketty VDD.
jos se on metallia, joo, olen samaa mieltä siitä, että VSS on uaually vakaampi ja saatavilla.

Mielestäni se on asetettava meluisassa signaalin, jos se on !!!!...jos joku tietää täydellinen please let me know

Suojaus on suojattava kriittisen signaalin siitä meluisassa signaaleja.
Yleensä me suojaavat kriittiset signaalit kuin CLK viestejä ne lisäävät kuormitusta CLK signaali.

Ja se on parempi yhteyden suojaus riviä VSS kuin se on vakaampi kuin VDD ja se on matala impedanssi tiellä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back