miksi taitettu cascode vahvistin on pienempi jännite kuin cascode?

E

electronics_sky

Guest
Moi,

Olen tehnyt vahvistin suunnittelun avulla taitettu-cascode configuration.Voin todeta, että syöttöjännite on taitettu cascode on noin 0.6V, mutta kun sama vahvistin käyttämällä cascode kokoonpanon tarvitse 1.8V syöttöjännite.

Voiko kukaan puhua

1.miksi taitettu cascode tarvitaan paljon LOWER syöttöjännite että cascode kokoonpano?

2.Mikä on pienin syöttöjännite on taitettu cascode ja cascode kokoonpano?miten laskea vähintään jännite?

3.Onko etuja valita NMOS-PMOS tai PMOS-NMOS kokoonpano taitettu cascode?

4.Onko PMOS edistää vähemmän melua tai muuta etua esittää toisessa vaiheessa?

Kiitos
sininen

Hei
1 - sillä ei ole häntää
2 - se riippuu monista asia, mutta
se ei ole hyvä, että transistorit työn osa-raja
3 - kyllä, mutta se riippuu onmany asiat
melu, CMFB ensi vaiheessa
4 - jos ensimmäinen vaihe on suuri voitto, älä melua.

terveisin

jos nämä vahvistin työtä saturaatio alueella teoriassa, vähimmäismäärä syöttöjännite on taitettu cascode vahvistin on min ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la)), ja että teleskooppivarsi vahvistin on min ((5 * VdS, la), (Vgs VdS, la)).mutta huomioon voitto ja tuotos swing, todellinen syöttöjännite on suurempi

gingerjiang wrote:

but considering the gain and output swing, the actual supply voltage is larger
jos nämä vahvistin työtä saturaatio alueella teoriassa, vähimmäismäärä syöttöjännite on taitettu cascode vahvistin on min ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la)), ja että teleskooppivarsi vahvistin on min ((5 * VdS, la), (Vgs VdS, la)).
mutta harkitsee voitto ja tuotos swing, todellinen syöttöjännite on suurempi

Ai, anteeksi, se olisi max ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la)) ja max ((5 * VdS, la), (Vgs VdS, la))
Oletan, että transistorit työtä saturaatio alueella, ja pidän myös BiAS piiri myös peilausta MOS ja diodi-yhteys MOS, syöttöjännitteen pitäisi tehdä nämä piirit toimivat hyvin

gingerjiang wrote:

and max{(5*Vds,sat),(Vgs Vds,sat)}
Ai, anteeksi, se olisi max ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la))
ja max ((5 * VdS, la), (Vgs VdS, la))

Oletan, että transistorit työtä saturaatio alueella, ja pidän myös BiAS piiri myös peilausta MOS ja diodi-yhteys MOS, syöttöjännitteen pitäisi tehdä nämä piirit toimivat hyvin

max ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la)), se viittaa suurempi arvo, esimerkiksi (Vgs VdS, la) = 0.58V on suurempi kuin 4 * VdS, la = 0,2 V, joten se on (Vgs VdS, la), 0.58V.
varten teleskooppinen vahvistin, teidän tilanne, tulokset on sama

Hi Gingerjiang,

Voitteko antaa joitakin selvityksiä siitä, miten saat ilmaus ((4 * VdS, la), (Vgs VdS, la))?

tuotannon vaiheessa taitetun cascode vahvistin, neljä transistoria pino yhdessä, tarjonnan tarvitaan 4 * VdS, la niille normaalisti.huomioon bias piiri, joka koostuu peilaamisen MOS ja diodi-connceted MOS, tarjontaa tarvitaan VdS, la Vgs.kahden arvo ei välttämättä ole sama, niin otamme enimmäismäärää koko piiri toimii hyvin

Tiedoksesi, minun taitettu cascode on pelkästä taitettu cascode käsittää yhden NMOS (input) ja yksi pMOS (output), jossa on diod kytketty NMOS toimittamaan painottamisella jännitteen syöttöön NMOS.Siksi minun pitää vaihtaa ilmauksen MAX ((1 * VdS, la), (Vgs VdS, la))?

From simulointi panos NMOS, minun Vgs = 0.54V ja VDS, la = 0.04V.Joten ei minun suurin syöttöjännite on yhtä Vgs VdS, la = 0,54 0,04 = 0.58V?

kiitos jälleen ...

kyllä, you'r oikeus

Ehkä piiri eroaa mielestäni.voit ladata piiri?

Hei olen liittänyt minun kaavamainen.Ole hyvä ja ystävällisesti neuvoa miten laskelman saada enintään syöttöjännite.Koska saan VDD = 0.6V, mutta ei voi luku se syy sen takana.

Kiitos.
Last edited by electronics_sky
18. maaliskuu 2007 17:49, muokattu 1 kertaa yhteensä

todellakin, teidän piiri eroaa mielestäni.it's a piiri liittyvät RF?En ole perehtynyt tähän tyyppi piirin pahoillani.
Odotan muiden vastaus

Se on LNA kaavamainen.Olen kuitenkin sitä mieltä, että tapa laskea syöttöjännite olisi sama kuin muiden analogisia piirejä.

cascode on transistorit pinota yksi yli anoother, joten tarvitsemme lisää jännitettä toimimaan ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back