Minimitilaus FIR-suodatin

B

bhq

Guest
Yleensä FIR suodatin on korkea järjestyksessä eli paljon pylväät sijoitetaan z = 0. Mutta FIR on aina vakaa. FIR on vaikea toteuttaa, koska korkeat jotta verrattuna IIR. Mikä on pienin järjestyksessä FIR voidaan panna täytäntöön sen kanssa?

Saanko kysyä jotain? Miksi luulet että pylväät-at-nolla tekee FIR vaikea toteuttaa?

Uskon, että FIR on liikaa pylväät sijoitetaan z = 0. ja ovat korkeammat. eli suuri määrä ploes ovat samassa paikassa. thats syystä, että niitä on vaikea toteuttaa. Anna minulle näkökulmasta.

Voidaan minun pitäisi lukea toiset FIR suodattimia, mutta minulle, jos navat ovat nollassa niin se tarkoittaa, ei ole napaa toteuttaa:) Sanotaan sinulla on suodatin, kuten: 1 +2 z-² +5 z-³. Se on suodatin, jossa navat ovat nollassa, init? Joten se on helppo toteuttaa, ottaa pari viive elementtejä, älä unohda ottaa painot huomioon ja thats it. En ole ehkä oikea, koska olen havent lukenut mitään suodattimia, joten voisitteko kertoa minulle viittaus missä lukee FIR kaikki navat nollaksi ei ole helppo toteuttaa?

Ainoa vaikea juttu FIR suodattimien on käytettävissä tarvittavat resurssit mielestäni. Sen lisäksi, että ne ovat helposti toteutettavissa. Minimitilaus riippuu tarkoitettu suodatin ominaisuudet ja suhteelliset näytteenottotaajuus FC / FS samoin. Näin yksinkertaista FIR suodatin voi vaatia korkea jotta FS>> FC.

Saanko kysyä jotain, mitä on fc ja FS? fs on näytteenottotaajuus luulisin, mutta mikä on fc?

No, FC leikataan taajuus suodatin. Tärkeintä on saat vaihe lineaarisuutta FIR suodattimia, hinnalla laajemmassa määrin. Lisäksi ne ovat niin helposti toteutettu lisääntyä ja Kerää lohkot ja Kierteitetty Delay Line. Ne ovat feedforward ja tekee niiden toteuttamista niin helppo, ja myös vakaa.

AR, yksi kysymys, miten päätämme rajataajuus varten FIR suodattimen? Perustuuko se tieto, että meidän wan suodattaa sitä?

bhq artikkelissa "uusi arvio Kaava suodattimen vähimmäiskuormitus pituus Optimum FIR digitaaliset suodattimet". ieeexplore.ieee.org/iel4/5224/14216/00652198.pdf Sinun täytyy olla IEEE jäsen ladata tämän artikkelin. Terveisin, Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back