Minimointi Back EMF PWM toiminut Tasavirtamoottorien

H

hshah8970

Guest
Hei kaikille. Olen toimivien tasavirtamoottori kautta PWM-signaalin mutta olen edessään ongelma koskee EMF tuottama DC moottori. Ihannetapauksessa, haluan takaisin EMF eliminoitu. Tällä hetkellä kun kytken oskilloskoopin koko moottori, huomaan, että jännite moottorin koskaan saavuttaa nollan. Kun PWM aaltomuodon on LOW, moottori pitää liikkuviin ja saamme käsittelyyn takaisin EMF on oskilloskooppi. Onko mitään keinoa, jolla voisin minimoida EMF sellainen, että aaltomuoto koko moottori muistuttaa normaalia high-low PWM-signaalin? Olen liittämässä kuvaa varten. Top aaltomuoto on mitä tarkkailla koko moottorin. Huomaa, miten se ei koskaan saavuttanut nollan (zero on merkitty nuolella merkitty '1 'vasemmalla) taas Applied aaltomuoto on esitetty se, joka saavuttaa nollan kuin se olisi (nuoli merkintä '2' merkitsee nollaa, että aalto). PS Olen myös kiitollinen ehdotuksia poistamaan niitä jännitepiikkejä. [Liitä = CONFIG] 79518 [/ATTACH]

Miksi olet huolestunut siitä, että jännite ei mene nollaan? Sillä ei ole vaikutusta toimintaan moottori PWM-signaalin. Piikit voidaan todennäköisesti vähentää pieni kondensaattori (eli 0.01uF) poikki vahvistimen lähdössä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back