Minun täytyy ratkaista tätä yhtälöä. Im1

J

jc2

Guest
Minun täytyy ratkaista yhtälö luku. Minun täytyy saada im1 funktiona muut esineet Auttakaa minua, miten voin ratkaista tämä yhtälö?, Jossa voin ratkaista sen? Tämä yhtälö hahmo x = im1, ja f = λ, symbolisia esineitä yhtälön: x kp WL VDD av R1 veb1 r2a2 r2a1 veb2 r2b2 r2b1 VT f vo Onko yhden yhtälön Auta minua kiitos

[Quote = jc2] Minun täytyy ratkaista yhtälö luku. Minun täytyy saada im1 funktiona muut esineet Auttakaa minua, miten voin ratkaista tämä yhtälö?, Jossa voin ratkaista sen? Tämä yhtälö hahmo x = im1, ja f = λ, symbolisia esineitä yhtälön: x kp WL VDD av R1 veb1 r2a2 r2a1 veb2 r2b2 r2b1 VT F on yksi yhtälö Auttakaa kiitos [/quote] On nimettyä ohjelmistoa FEMLAB ratkaisemaan vaikeita yhtälöitä vaikka en itse tiedä miten sitä käytetään. Mutta voit kokeilla sitä.

Hei jc2, ryhmittely termejä, saat kolmas järjestyksessä (kuutio) yhtälön X. Tämä voidaan ratkaista standardimenetelmiä. Terveisin Z

Hei, Voiko u kuvata vian selkeästi ... Minusta on im1 on jo funktio Vdd, VT jne. ..

eda_freak: yhtälö, että näytin on Im1 funktiona VT, vbe1, Im1, .......; mutta en halua Im1 funktiona Im1; haluan Im1 funktiona muita esineitä: VT, vbe1, vbe2, r1, r2a2 jne. ...... bangash; Kuinka voisin ratkaista tämän yhtälön Matlabin? kiitos

Mitä tarkoitat, että haluat muiden muuttujien funktiona im1?? Ja haluaisit ohjelma, joka voisi auttaa sinua tekemään sen? Jos näin on, TI-89 laskin ei joitakin ihmisarvoisen symbolinen kamaa (mutta käytät ton muuttujia) ... Jos olet todella epätoivoinen ja ei ole muita vaihtoehtoja, voit käyttää puoli tuntia kirjoittamalla koko yhtälö kotona ikkuna "ratkaista" toimivat näin: solve (IC1 = (1 / 2) KN "(W / L )...., VT) Tässä tapauksessa se yrittää ratkaista VT ... olen tehnyt joitakin hulluja juttuja käyttäen TI89 ... kesti ikuisesti minulle niin kirjoita se ja se sylkäistä vastaus .. ei mitään näin pahaa, mutta se voi vain toimia. Muuten MATLAB (paljon paremmin tehtävään) ... on joitakin symbolisia operaatioiden, kuten jotain vastaavaa ratkaisutoimintoa TI-89 ... Tässä on linkki: http://www.mathworks.com/access/helpdesk/help/toolbox/symbolic/ch14.html Olen opiskelija version Matlab ja symbolinen tavaraa tuntuu toimivan. ennen kuin voit tehdä mitään ratkaista sinun täytyy kertoa Matlab että haluat muuttujan symbolinen (jakeet vektori) muodossa .... linkki osoittaa esimerkkejä Onnea ja toivottavasti tämä auttaa.

doucadio ja bangash; Yritin ratkaista tämän yhtälön Matlabilla (ratkaista), mutta en voinut, auttakaa minua, sano minulle, miten ratkaista tämä yhtälö, ja jos haluat ratkaista sen kiitän teitä ..... ............ kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back