Mistä löytää IDC 50-pin 1,27?

D

ds18s20

Guest
Hei, mielestäni siellä on jonkinlainen SCSI maku tällä kaapelilla mutta en vain voi löytää sen - minun pala kaapeli famale 50 IDC 1,27 lopussa? Kaikki ideat - voit mainita missä olet saattanut nähdä sen (kuten sisällä HP4 mitä tahansa), ja mielelläni tappaa yksi vain vetää kaapeli irti tai voidaan olemassa jonkinlainen purkautuminen kartonkia SMD versio naaras - että teemme myös! Thanks ~ B

Hi ds18s20 Ne ovat minun lähikaupassa - mutta he eivät tee kansainvälistä myyntiä pieniä tilauksia. Mielestäni niitä käytetään ULTRA-IDE (133), jossa on maadoitusjohto keskenään tietoja lanka. Valitettavasti ei voi auttaa muita ... Yleisnero

[Quote = yleisnero] Hi ds18s20 Ne ovat minun lähikaupassa - mutta he eivät tee kansainvälistä myyntiä pieniä tilauksia. Mielestäni niitä käytetään ULTRA-IDE (133), jossa on maadoitusjohto keskenään tietoja lanka. Valitettavasti ei voi auttaa muita ... Yleisnero [/quote] Cool, olet oikeassa, he ovat sitä: 50 WAY IDC CABLE SOCKET FCI (RC) 19-3198 +1.21dollari Jos olet höyläys matka Shop muutenkin, mielelläni ampua sinut PayPalin muutaman niistä plus riippumatta Toimitus Yhdysvaltain voisi olla:) ~ Brian

[Quote = yleisnero] h ** p: / / www.action-electronics.com/computerconnectors.htm # Idcfem h ** p: / / www.aedwis.com / liittimet. html Toivottavasti nämä auttavat ... Yleisnero [/quote] Hi yleisnero Kiitos info. Tajusin juuri jotain mielenkiintoista - korkeutta 1,27 on etäisyys mies nastat jossa naispuolinen IDC että etsin tarvitsee pistokkeen. Joten lattakaapeli piki on paljon pienempi kuin 1,27, koska kaksi johdinten tarve mahdu välimatka 2 nastat mies / nainen IDC. Joten lattakaapeli on itse asiassa ATA133 jossa 2 johdinta mahtuvat 1,27 mutta IDC että luettelemasi ole, koska kaikki IDCs sanovat tehdään 1,27 kaapelin mutta todella tarvitsen jotain 0.635mm nauha ~ B

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back