Mistä tietää, onko mikro-ohjain ei toimi

S

siva_2smart

Guest
Hei,
Käytän Development Board, jonka kun olen polkumyynnin pieniä ohjelmia, kuten hehkuva johti myös se ei toimi ...Mielestäni mikrokontrolleri ei toimi.
Joten voi joku kertoa minulle, miten voin tunnistaa ongelman.Erityisesti, miten voi tietää, onko mikro-ohjain toimii tai ei.

korvata sama koodi ja uusi siru, tai oletetaan-to-be työ siru tai siru, johon näet työskentelee jonkun ..

niin tiedätte ..

siva_2smart kirjoitti:

Hei,

Käytän Development Board, jonka kun olen polkumyynnin pieniä ohjelmia, kuten hehkuva johti myös se ei toimi ...
Mielestäni mikrokontrolleri ei toimi.

Joten voi joku kertoa minulle, miten voin tunnistaa ongelman.
Erityisesti, miten voi tietää, onko mikro-ohjain toimii tai ei.

AdvaRes kirjoitti:USA yksinkertainen ohjelma, eli asettaa pin0 ja pin5 ja nollaa muut neulat.

Olen jo yrittänyt kanssa pieniä ohjelmia, kuten hehkuva ledit, mutta se ei toimi
Onko antaa 12V milloin tahansa PIN-ja mikro-palovammoja sitä.

siva_2smart kirjoitti:

Olen jo yrittänyt kanssa pieniä ohjelmia, kuten hehkuva ledit, mutta se ei toimi

Hakeminen 12 volttia voi vahingoittaa koko IC tai toisinaan erityisiä pin.

siva_2smart kirjoitti:

Oletko tarkistanut Crystal?
Oletko kokeillut kaikki portit?
Toleranssi useimmat mikro-ja syöttötila 5 V (max)
Joten, sinun 12 V saattaa olla vioittunut, että PIN-koodi.
Jos ohjain tapit määritykset Push Pull tilassa yrittää mitata jännite niiden jälkeen kokoonpanon ennen jatkuva koodia.

Jos käytät High Frequency OSC sinun täytyy ainakin 5V virtalähde.Myös sammuttaa vahtikoira ajastin WDT.Myös tarkistaa Nollaa PIN MC **

Ja rakentaa yksinkertainen ohjelma vilkkua tai vain valoa merkkivalot päälle ja pois päältä.Myös sinä varmasti on myös oikeus header-tiedosto.Esimerkiksi pic16F887.h Tämä tiedosto käyttää C-koodia lähettää oikeus C-koodia ohje oikealle paikkoihin MCU.

Yritä löytää. Hex tiedostoja Internetissä.Se työntekijä ajaksi we.

on mahdollista, että ohjelmoija ei toimi, koska alhainen jännite tietokoneesta.Ratkaisua olisi toinen desktop PC.

Tarkista osc_out pin ... se pitäisi antaa kellon Freq noin mutiple kristallilasia u käytön

12 volttia?ei vie paljon yli 6 volttia ja paista kuva.Lue tiedotteessa.
Kun yrität toinen pic käyttää Volttimittari testata et tulon ja lähdön nähdä, jos se toimii.

GoGo

Aina kun yritän ladata Hex tiedosto 89s52 on ASIM Khan standardointiohjelmisto se näyttää "ei vastausta MC" Wat voi olla ongelma?Minulla rakentaa CKT oikein ...Miten tarkistan MC työ vai ei?

Hei tarkista kaikki asetukset vähän mikrokontrolleri.

WDT tulisi poistaa
Mitä CLK käytät?
Sisäinen / ulkoinen, ilman mikrokontrolleri ei toimi.

Vain tarkistaa tämän perusteet asioita

Terveisin
Chanchal

to siva_2smart:

Hei olin lähettänyt kytkentäkaavion, koodi on johtanut vilkkua.voit tarkistaa, että tässä
http://www.free8051projects.blogspot.com/

to niekiran:

käyttö asimkhan ohjelmistoversio ISP v3.0.voit ladata sen edellä sivustosta.
Olen myös vastaavia ongelmia enemmän Internet-versio.
ohjelmoija kaapeli on yksinkertainen ja helppo suunnitella
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

siva_2smart kirjoitti:

Hei,

Käytän Development Board, jonka kun olen polkumyynnin pieniä ohjelmia, kuten hehkuva johti myös se ei toimi ...
Mielestäni mikrokontrolleri ei toimi.

Joten voi joku kertoa minulle, miten voin tunnistaa ongelman.
Erityisesti, miten voi tietää, onko mikro-ohjain toimii tai ei.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back