Mitä ANTENNA tehdä te suosittelette?

K

kevinj

Guest
Haluan suunnitella antenni on 915MHz ja PCB: tä (xy tasossa).Haluan sen olevan Suuntaamaton on xy tasossa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tämä on hyvä ampplication huomautus pieni antenni
http://www.rfm.com/corp/appdata/antenna.pdf

Ehdotan käyttäen pyöreä patch-antenni shorted in the centre tehdä TM_010 tilassa hallitseva varten kattavuus haluat.Tämä on yksinkertainen ja tasomaisille antenni.

Savedadogs,

Miten ruokkia sitä?Kanssa microstrip?

Onko sinulla yksinkertainen piirtämään?

Kyllä voit ruokkia sitä, joiden microstrip rehut.Saatat joutua käyttämään kapasitiivinen kytkentä SE vastaa impedanssi.I dont ovat piirustus, mutta se on hyvin yksinkertainen rakenne ... vain pyöreä kangasmerkki shorted in the centre.Voit myös vain käyttää säännöllisesti neliön patch-antenni shorted in the centre luoda samaa kaavaa.Tekijä shorting keskustassa suorakulmainen tai pyöreä patch-antenni olet pakottaa alalla on nolla keskustasta ja max sen kulmat, mikä sinulle mallia haluat.Voit myös katsoa paperi on Lai, Leong, ja Itoh on dual-mode-antennista, joka esitettiin viime vuosina Aasian pacfic konferenssi ... se oli mallia etsit.

Ei ole Yagi hyvin direktiivin ... tuntuu siltä, että hän haluaa Suuntaamaton antenni.

Olen esimerkiksi sinulle

PL
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Veriplasma, antenni on julkaistu Xz tason ja on Omni suuntaava on xy tasossa.

Savedadogs, kiitos viittaavat minut paperi.Olen työskennellyt saada se, vaikka se on vaikeaa, koska se esiteltiin konferenssissa Kiinassa, aivan kuten sanoitte.

A. Lai, KMKH Leong, ja T. Itoh
Dual-mode kompakti microstrip antenni perustuu perustavaa taaksepäin aalto
Aasian ja Tyynenmeren Microwave Conference

Olet myös oikeassa siinä, että Etsin Suuntaamaton antenni.

Aion simuloida antennin perustuu kiertokirjeellä rakenne on kuvattu aiemmin.

Tulokset ovat alla.Ensimmäinen tontti on xy slice klo Theta = 90 astetta (E phi plane).Olen käyttänyt pcb paksuus 1.6mm.Säteilyn mallia ei oikeastaan ole, mitä olen Etsin.Ehkä en ymmärrä kuvaus kiinteä antenni.Tiedän, että jos käytät antennia, joka on kiinteä pois pcb on 7-10 mm, voit saada Omni suuntaava malli, mutta se ei ole yksinkertainen pcb painettu antenni.Sitäkö te puhutte?

Minulla on paperilla.Toivottavasti tekijä ei ole mielessä.

Hei,

yritä muuttaa laajuuden sinun kaavio kirjautua ja muuttaa myös joukko ehkä 40dB.

Element7k

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back