Mitä eroa harjoitustestien solu & varaosat solu?

R

roger

Guest
kuten otsikko
tx

Uskon, että ne ovat samat.

Varaosat solu on juuri lisätty metallin vaihtoehto;
testin jälkeen ja bug perustettu ...

hi, harjoitustestien solu & varaosat solu ovat todella erilaisia ja niiden käyttö ympäristöön.
Oman ymmärryksen, meillä on yleensä virhe varaosia solun harjoitustestien soluun.Uskon itse asiassa, varaosat solu käytetään korjaus mask, kun sitä käytetään fyysiseen suunnitteluun.sillä aikaa
harjoitustestien solu on enemmän merkitystä, vaikka PCB suunnittelu ja jotain muuta.
Se viittaa joihinkin soluihin tai laitteita käytät kattamaan toiminnon kuin alkuperäiset osat
ja suunnittelua.Se, joka todella tietää tämä määritelmä antaa selkeämmän käyttöönottoa.

mukaan minun tulkintoja, harjoitustestien solu-ja varaosia solu soveltaa eri maailma.Entinen koskee usein analoginen piiri suunnittelun maailma, kun taas myöhemmin digitaalisessa maailmassa.
Tavallisesti varaosia solut itse standardi solut, jotka on otettu varaosien alueita siellä täällä yhdessä ainoassa kuolla.Niitä käytetään, kun pienin muutoksin sirujen tarvitaan.Esimerkiksi, jos haluat käänteinen yksi signaali jälkeen siru nauha, ja siellä sattuu olemaan inverter varaosia solu, voit yksinkertaisesti yhdistää metallikerrosta saada toivottua tulosta.Ei muutoksia substraatti kerrokset ovat tarpeen, mikä voi säästää paljon rahaa ja aikaa.
Mitä harjoitustestien solu, minulle se on pikemminkin analoginen layout tekniikkaa.Sinun tarvitsee vain Kaksoiskappale laitteiden lähellä yksi huoli.Teette tästä syystä symmetria.Et koskaan tule aktivoida ne.Siksi niitä kutsutaan "siirtymäpaketteja".

Terveisin
ceyjey

varaosien solu on valmis ECO.

harjoitustestien solu on tasapainon lastaus useimmissa tapauksissa.roger kirjoitti:

kuten otsikko

tx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back