Mitä eroa on 13,56 MHz ja 125KHZ RFID-tunnisteen

F

fuhrer

Guest
Hei, mitä eroa on 13,56 MHz ja 125KHZ RFID-tunnisteen? Kiitos

No, on olemassa niin monia normeja tehdä ero epäselvä. Molemmat ovat lähellä toisiaan, suurin osa lukijoista toimii jopa 10cm, ja tietysti monimutkaisia lukijoita, jotka pystyvät lukemaan enemmän matkoja. Ero on suoritettava tehtävät (paitsi käyttötaajuuden). Useimmat 125KHZ kortit luetaan vain, eli ne on yksilöllinen hardwired, lukija saa koodin selkeässä muodossa, ja siinä kaikki. 13,56 MHz monimutkaisempia kortteja. Jotkut heistä ovat edistyneitä toimintoja, kuten lukeminen / wwriting tiedot, viestintä käyttäen salattua protokollia, jne. Ne sopivat paremmin matkalippuja, suojattua pääsyä, jne. ero käyttötaajuuden asetetaan erilainen lukija rakentamiseen. Esimerkiksi antenni 125KHZ lukija on valmistettu kupari johdot, koska suhteellisen matalilla taajuuksilla, mutta antenni 13,56 MHz voidaan tehdä suoraan PCB jälkiä. Voit myös käyttää hakutoimintoa: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=123838&highlight=pisoiu+rfid / pisoiu

Lue etäisyys sekä karkeasti liittyy kelan kokoon. Me kaikki kutsuvat niitä "antennit", mutta ne eivät todellakaan antenneja. Noita kahta taajuutta, RFID toimii induktiivisen kytkennän, kuten muuntajan. Jos sinulla on suuri lukenut matkan (useita metrejä), niin ainakin yksi kelat (yleensä, lukija) on suuri. Jokainen kela on kuulosti on käyttötaajuuden kondensaattori. (Tämä on mielestäni asia on 125 kHz, suurin osa peliä on ollut 13,56 MHz). Saat todelliseksi antenni 900 MHz, jossa aallonpituus on muutaman senttimetrin. Nyt voit saada 10 + metrin alue, jossa pieni tunnisteet ja lukijat. Kaikissa tapauksissa sinun törmätä ongelmiin lähellä oleviin esineisiin, esp. jos ne on valmistettu metallista.

Hei James, olet täysin oikeassa "antennit", olen pahoillani aikavälillä sekaannusta. Koska itse asiassa yksi tällainen kela käytän 13,56 tehdään monikerroksinen piirilevy ja se on suojattu päälle ja alimmainen kerros, joten ainoastaan induktiivisen kytkennän kanssa on mahdollista. 125 kHz kelat toimii resonanssi sekä 13,56. Suurin ongelma jonka olen kokenut aiemmin vaihtelee yli 10cm oli parempaa suorituskykyä kysynnän analoginen osa, koska mukauttaminen taso voi olla hyvin alhainen verrattuna taso resonanssi harjoittaja. Eräs toinen asia, jota mielestäni voi olla ongelma (mutta en tiedä jos on käytännössä totta) on posibility de virittää resonanssipiirin jos metalliesineet ovat läsnä lähellä lukija kela. / Pisoiu

Hi pisoiu - sävelkorkeuden voi olla suuri ongelma. Käytä tunnistetta pahvilaatikko tai metalli tynnyri, ja saat kaksi todella erilaista resonanssitaajuuksia. Vuonna ruokakauppa cart on RFID-tunnisteen istuu vieressä metalli ritilän ostoskoriin tai vieressä iso pullo sooda tai 12-pack olutta tölkeissä? RFID on valtava potentiaali, mutta tämä on yksi haittoja että RFID-kannattajat pyrkivät vaieta. Kuten olen sanonut muissa Kirjoitukset EDABoard, on mielestäni erittäin tärkeää huomauttaa, että heikkoudet ja vahvuudet. Sävelkorkeuden ongelma on heikko. Minulla on osittainen ratkaisu 900 MHz: n RFID, jonka voin lähettää jos on kiinnostusta. Saat 13,56 MHz, se on edelleen kova ongelma.

Hei, kaksi tagit ovat hyvin erilaisia. Nyt saatte helppolukuinen vertailun katso RFID Handbook, tai TAVOITTEET Maailmanlaajuinen sivusto lisätietoja. (125 kHz 13,56 MHz 1. Range: Vähemmän (muutama cm) Lisää (noin 1 metri) 2.Technology: Vicinity kytkin Lähellä kentän kytkentä 3.Antenna: Melko suuret Compact 4. Käyttö: Limited Wide sovellukset 5. Kustannukset: Halvempi jonkun verran kalliimmiksi kuin 125KHZ Näiden lisäksi on joitakin teknisiä eroja, kuten vaikutus häiriöitä jne. .. mutta joka tarvitsee erikoistunut käsittelyssä. (oho, viesti ei näy aivan kuin olisin halunnut sen olevan .... tilat poistetaan, joten taulukkomuodossa näyttää näkyy enää, yritä ymmärtää, koska se on)

[Quote = Rautio] ... Minulla on osittainen ratkaisu 900 MHz: n RFID, jonka voin lähettää jos on kiinnostusta .....[/quote] Hei James, Kyllä, minusta on mielenkiintoista monia, mutta ehkä se pitäisi tehdä uusi aihe. Kuitenkin yksi eduista sekä 125KHZ ja 13,56 MHz käytön passiivisia transpondereita. Onko 900MHz sollution pitää tämä etu? Ollakseen rehellinen, tämä ajatus pysyy pitkästä aikaa mieleeni soluissa ... lisätä laukkuni täyteen tavaraa kela lukija ja nähdä näyttö kuinka paljon minun on maksettava, ilman purkamista mitään ... mutta siltä, että metalliesineet ovat hankalia .. / Pisoiu

Hi 1 - Voit lähettää lisää tietoa enemmän nopeutta 13,56 MHz tag 2 - antenni 13,56 MHz lukija on pienempi kuin 125KHZ 3-125 kHz on parempi paikka, joka on lähellä metallia ... Kuitenkin 125KHZ tag aiotaan kadonnut ja lopettaa

Smart - Miksi luulet, että 125KHZ tunnisteet eivät mene pois? Luuletko, että koko teollisuus ja valtava käyttöön pohjan tunnisteet ja lukijat on juuri menossa katoavan ilman ratkaisua? (Oikeasti, en ole sarkastinen!)

der r rfid käyttää lähellä metallit .. 4 joka 125KHZ on d parhaiten taajuudet ja on d ainoa alue soveltuu ... joten en millään tavoin dont ajatella dat on häviämässä

Minun täytyy tietää, mikä on sopiva tuote serialization varastoon käyttäen RFID-tunnisteet ja lukija, (125 kHz, 13.56KHZ, 900 MHz). RFID on suhteellisen halpaa ja kaikki RFID-tunnisteiden pitäisi lukea ilman ongelmia, joka on vähintään 2 metrin Pls auttaa Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back