Mitä eroa Protel ja ORCAD?

Z

ZeleC

Guest
hei kaverit haluaisin olla täydellinen ohjelmisto piirustus minun shematics ja suunnittelu minun PCB ja luettuani paljon artikkeleita tällä foorumilla sain selville että 2 suosituimpia ovat ORCAD Ja Protel niin minkä valitsee, mitä r haitat ja edut, että nämä kaksi sowtware on. ota haluaisin saada vastauksia ihmisille, miten on kokeillut molempia ohjelmistot.

Protel (99SE) on helppo oppia ja erittäin frendly. Tämä on erittäin tärkeä asia, kun käytät EDA ohjelmaa, koska yhteys käyttäjän ja ohjelman on oltava vahva ja ei stressfull. Tämä näkökohta on tärkeämpi kuin joitakin "vikoja"-ohjelman. Hyvä ohjelma on palveltava käyttäjä. ORCAD on paljon egotic ja vaikea oppia. Altium DXP (SP2) on iso askel eteenpäin, mutta ei ole helppo oppia. Joten suosittelen Protel 99SE.

i dont mielessä viettää aikaa oppimiseen kovaa EDAs vain tietää Greenwich on paras ja käytännöllinen yksi. Ja vielä yksi kysymys, Ovatko nämä samat EDAs joita käytetään suunnittelussa PCB jotka ovat markkinoilla tai siellä r useampi proffesional EDAs että r ei ole saatavilla ihmisiä.??

Olen Tink Altium tekevät paljon kehitysvaiheessa ja Protel, joten se hyvä ohjelma lisää PCB. ORCAD eivät muutu versiota kaksi vuotta vanhaa, joten mielestäni se vähemmän esityksiä. Joten jos alkaa oppia, sinun on otettava vanhin ohjelma onnea

orcad kaavamaisen on tarpeeksi vahva vuorovaikutuksessa muiden EDA pcb työkaluja, ja on erittäin hyvä graafinen käyttöliittymä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back