Mitä hyötyä on DTR tappi RS232?

L

Livingston

Guest
Hai jokainen elin, Mitä hyötyä on DTR PIN RS232, haluan integroida napata kortinlukija 89c51 toinen pin magneettikortti lukija olen Liittäminen kymmenes pin rekisterinpitäjä. Viides pin magneettikortti lukija olen kytket-20 pin rekisterinpitäjä. Yhdeksäs pin magneettikortti lukija olen Liittäminen neljäskymmenes pin rekisterinpitäjä. Neljäs pin napata kortinlukijan tarkoitan DTR jossa aion liittää sen kanssa 89c51? Auttakaa minua.

Hei, Onko se 9 pinninen RS232 signaalit että puhut? Tällöin jännite tasot signaalit + / - 12V, ja signaalit ovat ylösalaisin myös. Joten, sinun MAX 232 kaltainen laite kääntää ja muuttaa tasoilla TTL, ennen kuin se voidaan liittää mikrokontrolleri. Yleensä tällaisissa tapauksissa, nasta 3 on TX lähtö pin, joka puolestaan kytkemisen jälkeen läpi MAX 232, saa kytkeä RX pin 10 CPU. Pin 9, asper standardi yhteys Ring Indicator (RI), tuotanto, jota ei yleensä tarjota modeemit. Ennen kuin kytket sen VCC, tarkista järjestelmässä se ei ole lähtö. Mitä DTR on huolissaan, se on signaali ulostulo joka kertoo, että laite on valmis (Data Terminal Ready). Joten kannattaa tarkistaa tämä signaali ennen lukemista yhtään hahmo yksikkö, jos laite säädetään DTR käsin ravistamalla, koska se on yleensä kutsutaan. Regards, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back