mitä ja miksi 4 ... 20mA??

N

nguyennam

Guest
Olen joskus lukea tai kuulla 4 ... 20mA piiri.

Kuka tahansa voi auttaa minua ymmärtämään, mitä se on?Mitä tarkoitusta varten?Se on DC-tai AC-piiri?Se on analoginen tai digitaalinen piiri?

Ja kirjaa tai standardin tästä asiasta?

Paljon kiitoksia etukäteen.
nguyennam

http://en.wikipedia.org/wiki/4-20_mA
http://www.sensorland.com/HowPage028.html
ja 101mil enemmän GOOGLE ..

Terveisin,
IanP

Se on tällä hetkellä, että piiri vaatii, riippuen sen impedanssi ja jännitteen.

Katso Ohmin laki: I = V / R

Jos yksiköt ovat I (ampeeria), V (volttia), R (ohmia).
Ampere on mittaus yksikköä kohden aika (Coulombin sekunnissa).Lisätään 2 minuuttia:Ymmärrän sinua viitata muihin tilanne ..., Ei käsitettä nykyisen.

Mielestäni ne koskevat analogista signaalia.

4 mA vastaa pienimmän signaalin ja 20 mA corrresponds korkeimpaan signaalin voimakkuus.

Alin raja ei ole yhtä kuin nolla b / c, jos ei ole signaalia kuin laite sekoittaa ja tunnistaa sen pienin vahvuus signaali.Lisäksi jos on melun alaraja 4 mA vahvistaa se, että melu ei ole meidän signaalin arvo (koska se on väärin, jos pienempi arvo on nolla)

Paljon kiitoksia apuanne, kaverit.
As per IanP ja teidän ehdotti linkkejä, tällä hetkellä, olen ymmärtänyt, että:
- Tämä 4 ... 20mA on analoginen DC-signaalin käyttäen pääasiassa anturi ja antureiden pitkällä etäisyys välineet / metsuri / näyttö.
- 4mA tarvitaan 0 tason signaalin kuin 0mA tekee laitteen sekava, kun havaitsemiseksi.
- On määrä omistettu Relays tällaiseen piirejä.

Onko se tarpeeksi kattavia?Onko sinulla mitään käsitystä ja / tai lausuntoa, korjaus, lisäksi?

Kuulla sinusta.

Jälleen kerran, kiitos kaikille kovasti.

nguyennam

Joiden pienin arvo 4 mA voidaan tehdä selfpowered anturit ottaa valtaa linja (importent jos haluat sähkö insluated kelluva mitata ja anna virran muiden tavoin eli. Riskin kapasitiivisille epäsymmetrinen kytkimen kautta trafos, maadoitus loop jne.. Eikö ole mahdollista, jos 0-20 mA protokolla ...

12 V ruokinnan osalta antaa 12 * 0,004 = 48 mW kuluttaa, anturit ja tappion kaapelit - enemmän kuin tarpeeksi hyvin suunniteltu aktiivista anturit.

Arvo <4 mA myös ilmoitettava vika yksiköiden ja / tai rikki kaapeleita - 0-20 mA jos et voi decise jos '0 ma 'on voimassa toimenpidettä anturi tai riippuvat rikkoutuneiden kaapeleita.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back