Hei kaikki, olen yrittänyt rakentaa yksinkertainen sumea säädin perustuu Xilinxin CoolRunner sarjan CPLD. Fuzzy on jotenkin ok, mutta koska olen newbie alalla CPLD suunnittelu, haluaisin kysyä jonkun kokeneemman: Minun täytyy käyttää pieniä (1-2-3 K Suurin) look-up table tämän CPLD ( CoolRunner II tai XPLA3 - ei tärkeää). Voiko joku ehdottaa mitä muistia siru käyttää, koska CPLD ole käyttäjän muokattavissa ROM sisällä itse. Ja miten käyttöliittymä tämä muisti? / Syytä käyttää CPLD eikä FPGA ovat paketti, hinta ja virrankulutus. Plus Haluaisin osata käyttää ulkoista muistosi ohjelmoitava logiikka. / Minä arvostan apua - linkki tai yksinkertainen esimerkki tai edes ajatus siitä, miten aloittaa. Kiitos.
Yleensä haluan suositella standardi rinnakkain osoitettu flash EEPROM. Syy on yksinkertainen käyttöliittymä poimia tietoja ulos. Toki nämä vaativat paljon CPLD nastat käyttöliittymässä, mutta logiikka vaaditaan huomattavasti pienempi kuin serial osoitettu laitteita. Katso: http://www.abdolian.com/gameboy/ Tässä hän on Xilinxin CPLD käyttöliittymät Flash EEPROM. Mielestäni tämä projekti ei ole enää saatavilla, mutta se antaa teille joitakin ajatuksia siitä, miten tehdä se ja linkkejä FLASH EEPROM myyjiä. Jos kaivaa noin Yahoo, mielestäni oli käyttäjäryhmä joidenkin mallitiedostot myös. --- Steve [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 38 sekunnin: [/color] [/size] Yleensä haluan suositella standardi rinnakkain osoitettu flash EEPROM. Syy on yksinkertainen käyttöliittymä poimia tietoja ulos. Toki nämä vaativat paljon CPLD nastat käyttöliittymässä, mutta logiikka vaaditaan huomattavasti pienempi kuin serial osoitettu laitteita. Katso: http://www.abdolian.com/gameboy/ Tässä hän on Xilinxin CPLD käyttöliittymät Flash EEPROM. Mielestäni tämä projekti ei ole enää saatavilla, mutta se antaa teille joitakin ajatuksia siitä, miten tehdä se ja linkkejä FLASH EEPROM myyjiä. Jos kaivaa noin Yahoo, mielestäni oli käyttäjäryhmä joidenkin mallitiedostot myös. --- Steve
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.