Mitä tapahtui ATMEL

M

microcon555

Guest
Ensin en tiedä onko tämä aihe sopii täällä vai ei? Yhtäkkiä Atmelin AVR: n oli loppu ja hinta on jyrkästi .. mitä? Voiko joku selittää? Neuvo onko mikro kuluttajat kuten minä joutuvat odottamaan tai siirtyä muihin Micron MicroCon555

jätkä ... atmel on edelleen rodun ... Mistä u yrittää ??????

IAM Intiasta käytän atmega8 ja sen hinnat ovat kolminkertaistuneet.

dudes, ei ainoastaan mikro-ohjaimen suurin osa IC: n kustannukset ovat kasvaneet Intiassa. Mitä kj

Välttää yli tarjonnan invintory laman aikana monet päättäjät ICs leikata tarjontaa. Nyt monet ICs ovat loppuneet varastosta enintään 26 viikkoa. Olen viime aikoina maksettu 11 kertaa normaalia 3 DSP.

ok, pomoni sanoi henkilöstö, 2010 on kultainen vuosi IC teollisuuden, olemme niin kiireisiä.

ATMEL on erittäin huono läpimenoaikoja ja sileää SA ongelma alongwith kysymys suurempien väärennöksistä Atmelille osia. Kokeile mikrosiru.

[Quote = grittinjames] Olen Bangalore, voin ehkä auttaa sinua ATMEGA8 [/quote] ATMega 8 maksaa noin 188 / - rupiaa + / - 10 rupiaa In SPRoad. Bangalore. Anywhere halvempaa kuin että?

ATMega 8 maksaa noin 188 / - rupiaa + / - 10 rupiaa In SPRoad. Bangalore. Anywhere halvempaa kuin että?
Kuinka paljon Määrä tarvitaan Mikä on täysipainoisesti piittaa n s. Ashok Kumar

Pakistanissa Atmel hinta on edelleen 75 Rs. Kaksi päivää sitten olen ostanut ...

Ostin atmega8 päässä bhagirath Palace noin 75 rs neljä kuukautta takaisin Olen muutama (kolme), miksi tämä tapahtuu Voiko joku selittää ??????

Niistä saatavissa 75 / - voi olla peräisin vanhasta varastosta. Tuoreita varastossa mitä käytettävissä on käytettävissä 148 / - mahdollisimman löysin Mumbaissa. Mutta jos "Santhoshaxl" viittaa Neel markkinointi, Bhagirath paikka, Otan lainaus sielläkin. Kiitos info. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 7 minuuttia: [/color] [/size] [quote = ashokok]
ATMega 8 maksaa noin 188 / - rupiaa + / - 10 rupiaa In SPRoad. Bangalore. Anywhere halvempaa kuin että?
Kuinka paljon Määrä tarvitaan Mikä on täynnä osanumero, Regard n P. Ashok Kumar [/quote] Kiitos "Ashok" niistä ystävällisistä ele. Omat asiakkaat ovat taustanauhoja pois takia hicked hinta ja prefring PIC vaihtoehtona joka toimii pois on halvempaa kuin AVR: n. Otan edellyttävät 50Nos on Atmega8L 8PU. Ystävällisesti ja kerro hintaa kautta PM, ja jatkamme keskusteluja PM. Lisäksi otan vaativat joitakin määriä AT mega8.Please Haluaisin tietää Sää ATmega8 Joka pääte on käytettävissä sen hinta. Kiitos ..

ATMega 8 on noin 70rs SP tie Bangalore. Voit kokeilla OM elektroniikka

ATMega 8 on noin 70rs SP tie Bangalore. Voit kokeilla OM elektroniikka
Ole hyvä ja rajat tarkistaa uudelleen. Olen soitetut heidät tänään, ja hän nauroi, kun kysyin häneltä 70 / -. Sen todella 180/-Rupees. Jos se on käytettävissä mistä tahansa lähteestä, 70 / - + / - 20 rupiaa Minä rakastan ostaa 250 nro välittömästi. Olen jopa valmis 120 / - lopullisena ja enimmäishinta. Coz Olen alreday sai lainaus disrtibutor 120 / - mutta varastossa saapuu vain noin marraskuun puolivälissä jota voi odottaa. Tämä tarjous on avoin mille tahansa, joka pystyy toimittamaan edellä mainittu osa, ATmega 8L-8PU DIP paketti.

Hei Pranam, Olet oikeassa ... Real järkyttävä uutinen .... En familier kanssa PIC, mielestäni nyt on aika ajatella sitä. Mitään käsitystä TINY sarja ATMEL?

Joo .. se sama vuodesta 5 kuukautta + .. Kaikki AVR hinnat ovat nousseet. Mutta sikäli kuin olen kokenut PIC MICROS, he doesnt toimivat hyvin AC / Mains liittyvät piirit kuin missä käytämme kapasitanssi perustuu DC tai AC nollapiste on aistittavissa jonka 2.2M vastuksen ja kytketty sisääntuloliitin. Mutta AVR toimii hienosti ilman mitään ongelmia. Minulla on paljon malleja, joissa AVR jossa PIC on epäonnistunut. PIC on lopullinen jossa täydellinen suunnittelu DC tai käyttämällä eristämistä.

Nyt Atmega 8L on saatavilla paikallisilla markkinoilla Rs.110 / - + -10 olen Kolkata entä muualla Intiassa? Kolmen kuukauden takaisin Olen perchesed alkaen sarjat & varaosat Farnell Intiassa distributer atmega8U2 on 138 + vero ja toimituskulut jälkeen kuukausi. Nyt ne ovat myös kasvava AVR hintoja Onko hyviä uutisia tai jälleen hinnat nousevat jälleen kaikille AVR.

kaveri Kathmandu kerrot minulle, että hän voi antaa minulle atmega8L vain 82rs Intian valuuttana ilman veroja

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back