Mitä työtä kenttä on parempi SOC tai SOP?

A

ap001

Guest
Hei Hyvät ystävät, olen etsimässä uutta työtä RF insinööri. Sain kaksi mahdollisuutta: toinen on RF-lähetin IC desiging insinööri ja toinen on RF LTCC (matalan lämpötilan yhteistyö potkut keraaminen) moduulin suunnittelu insinööri. SOC näyttää keskeinen kehityssuuntaus koko IC teollisuutta, mutta sanotaan, että RF front-end on vaikeaa, jos mahdollista, koottavaksi muiden lohkojen pelimerkkejä ja ratkaisu tähän ongelmaan on järjestelmä paketti (SOP). LTCC on yksi muoto SOP. Olisiko teillä antaa minulle neuvoja? Ystävällisin terveisin, ap001

Hei, ap001, en ole RF-insinööri. Mutta perustuu minun kulkea kokemukset, kehittynyt teknologia ei ehkä tehdä sinulle rahaa sisällä 2-5 vuotta (ehkä pidempään). Monet yritykset, joilla on hyvin kehittynyttä teknologiaa epäonnistui juuri siksi marcket ajoitus oli väärä, kun joitakin yrityksiä, joilla so-so teknologioiden ansainnut iso paloina marcket koska he nappasi oikealla junalla. Tämä on siitä taloudellisesta näkökulmasta. Mutta jos olet nuori, ja on erittäin kiinnostunut tekniikasta, voit valita sukeltaa se (jos sinulla ei ole taloudellinen taakka). Jonain päivänä olet sankari valitsemasi kentän Jos töitä. Joka tapauksessa, olet onneksi tulossa kaksi mahdollisuutta kahdella kuumin kentät. Tarkista oma tila tehdä lopullinen päätös. Toukokuu olet valoisa tulevaisuus. rh1101

Hyvä RH1101; Arvostan neuvojasi kovin paljon. Se on hyödyllinen minulle, ja uskon, että neuvonta on hyötyä kaikille insinöörit millään tietyllä alalla. Wish monet ihmiset voisivat nähdä sen. Ystävällisin terveisin, ap001

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back