Mitä vaikutuksia max_fanout ja Max kapasitanssin rikkomisesta?

V

vidarson_qin

Guest
Mikä vaikutus max_fanout ja Max kapasitanssin rikkomisesta?
Tällä hetkellä minun suunnittelu ei ole ajoitus rikottu ja Max siirtyminen rikkomisesta, mutta on vielä 2 loukkauksia: Max FANOUT ja Max kapasitanssi loukkauksia koskevan järjestelmän tärkeimmät kellon, jonka olen perustanut "dont_touch_network" ominaisuuksia tämän kellon tiellä.

Minun täytyy korjata nämä 2 loukkauksia? Ja miten voin tehdä sen?
Tarvitsen ur apua, kiitos etukäteen.

Ystävällisin terveisin,
Vidar

Riippuu siitä, mitkä askel virtausta.Jos olet työskennellyt logiikan synteesiin, te dont on korjattava koskevan Kello netowrk.Fyysisen suunnittelutyökalut toimii bettwer rakentaa kellon viestit ja optimoi Kongon rikkomisesta liian ..
Toivottavasti saat CTS korjaa Kongon demokraattisen tasavallan kellon riviä ..

Terveisin,
Sam

set_ideal_net & asetettu dont_touch_network yhdessä.

Yleisesti, kellon ja nollaa ovat korkeat FANOUT verkkoa, jonka pitäisi hoitaa backend työkalu.

Teppo

Hei, Sam:
Kyllä, olen työskennellyt logiikan synteesiin.Niin fyysisen suunnittelun työkaluja korjaa loukkaukset minulle.
hi, David:
Olen kokeilla molemmilla set_ideal_net & set dont_touch_network.Se toimii!Ei ole mitään rikkomuksia!Mutta olen silti verrattuna netlist edelliseen one.I todettu ei lähes mitään eroa niiden välillä.Onko siis sanoa, että "set_ideal_net" on kellon PIN voi vain tukahduttaa varoitukset: max_fanout ja max_capacitance kelloa PIN?

hi, vidarson_qin:
Max FANOUT on solujen määrä (esim. ja2) drived by signaalia, tässä on kellosignaalin.
mutta Max korkki vastaa YMP solua kohden * fanouts
Mikä siis on ongelma?Uskon, voit korjata nopeasti!
Terveisin,
Arthurin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back