Miten analyysi navat ja nollat ​​Analog CXT design?

A

amara

Guest
Voiko u selittää miten analyysi navat ja nollat ​​Analog CXT design.

Hei, voit tehdä sijaiskytkennän ja käyttämällä sitten virran ja jännitteen Kirchoft laki tehdä siirtofunktio varten silmukka. Siirtofunktio usein kirjoitetaan seuraava: H (s) = K * {(1-a1s1) (1-a2s2 )..}/{( 1-b1s1) (1-b2s2)}. missä s = JW Kun olet siirtofunktio saat navat ja nollat. jossa Pi = 1/ai ja Zi = 1/bi Yksinkertaisempi suuriohminen tekee napa ja matala impedanssi tekee nolla. korjata jos olen väärässä. Thanks inadvance.

En pysty seuraamaan kuvauksen alla: "Yksinkertaisempi korkea impedanssi tekee napa ja alhainen impedanssi tekee nolla."

Mielestäni jokainen solmu piiri on napa, mutta symmetrinen rakenne symmetrinen solmut on sama napa. nollat ​​ovat aina aiheuttamia feedthrough.

Hei, Multisim 9 on Pole Zero Analysis tässä on joitakin info siitä
Pole Zero analyysi tuottaa todellisen ja kuvitteellisen koordinaatit sauvat ja / tai nollia sen mukaan, mitä analyysejä ovat käytössä. Pole Zero Analysis tarkkoja tuloksia piirit, jotka sisältävät passiivisia laitteita (vastuksia, kondensaattoreita ja induktorit). Piirit, jotka sisältävät aktiiviset laitteet (transistori tai opamps) ei aina näytä odotettuja tuloksia.

hei, jos sinulla on polku välillä tulo ja lähtö tämä mitä saat tehdä nolla

on REE: Hei, voitko selittää, miksi "Jos siellä on tie välillä tulo ja lähtö, joka tekee nolla"? Ajattelin että, polku välillä I / P & O / p, joka tarkoittaa i / p lyhyt O / s. niin, O / p jännite = i / p jännite. Tarkoittaako tämä antaa minulle nolla? Voitteko auttaa minua tässä asiassa? kiitos.

Kyllä, jos on olemassa polku I / P o / p, niin H (w) = 0, joka tarkoittaa meille nolla. Ennen sanoin "korkea ipedance tekee napa ja matala impedanssi tekee nolla" vain yksinkertainen tapa sanoa. Oikeastaan, jossa solmu, joka on ääretön impedanssi (H (W) on ääretön) niin, että solmu on napa. Ja se on samanlainen nolla. Oletteko samaa mieltä kanssani?

FWD polku edistää nolla ja käänteinen polku napa .... Siten voimme löytää jonka siirtofunktio ... hallitseva navat ja nollat ​​... ja mukauttaa suunnittelu vastaavasti ...

Sinulla on yleensä nolla, jos on nopea polku rinnakkain hidas tie tulosta lähtöön.

Jos u käyttää Cascade, siellä wil b kasvu napaluku riippuen siitä, kuinka monta vaihetta käytät .. Jos u Cascade 2, niin silloin on lisäystä 2 napaa .. Siirtofunktio analyysi tekee selväksi .. Mutta en ole vahva sitä ..

Tämä kirja on uusi, helppo tapa löytää navat ja nollat ​​eri verkoissa: Suosittelen sitä.

Mistä saan kirjan? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 8 minuuttia: [/color] [/size] Mielestäni f korvaus on erittäin kova

Olin juuri lukemassa tätä keskustelua eikä voinut saada joitakin kohtia: Ymmärrän nolla tulee kuva. Sanomme, että on olemassa kaksi rinnakkaista polkuja tulosta lähtöön ja nämä kaksi polkua, signaalin tulosta lähtöön tavoittaa vastakkaisessa vaiheessa, joten ne kumoavat toisensa ja saamme nolla siellä. Voiko joku selittää vaikutusta napa myös samalla tavalla. Miksi sanomme, että signaali on ääretön klo napa taajuudella? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 14 minuuttia: [/color] [/size] En ole samaa mieltä sanomalla, että "Ajattelin, että polku välillä I / P & O / p, joka tarkoittaa i / p lyhyt O / s. niin, O / p jännite = i / p jännite. Tarkoittaako tämä antaa minulle nolla? 'I / P ei ole oikosulussa O / p (tässä tapauksessa siirtofunktio on 1), O / P on oikosulussa maahan (niin siirtofunktio on 0)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back