Miten arvioida LO vaihekohina vaikutus Rx äänentaso?

H

hebu

Guest
Jokainen ensimmäisen kertaluvun yhtälö voi laskea tätä? Tai miten voin laskea NF siipikulmia myötävaikuttanut LO vaihekohina?

Hei, jos tarvitset erittäin hyvä viittaus vaikutus korttelin reicever yli herkkyys, olen adviseyou tämä kirja: RF Design Guide Peter Vizmuller.

Hei biff44, Miksi FM sietää vaihekohina enemmän kuin olen? Voinko löytää sen tiedonannossa oppikirja? Thanks, [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] Hei biff44, Miksi FM sietää vaihekohina enemmän kuin olen? Voinko löytää sen tiedonannossa oppikirja? Thanks,

tahansa vaiheessa tai frequncy modulointitekniikka vaikuttaa sangen paljon vaihekohina coz tiedoista on tallennettu vaihesiirto mutta AM, kääriä perustuva modulaatio se ei vaikuta tietojen khouly

Se ei ole mitä sanoin. Haluan olla selkeämpi. AM on eniten suvaitsevainen LO vaihekohina. FM on huonommin kuin AM LO vaihekohina. PM tai QAM ovat vähemmän tai paljon vähemmän suvaitsevaisia kuin FM LO vaihekohina.

Mutta voimmeko katsoa LO vaihekohina kuten AM melua joka ilmestyy LO puolella bändi? Kuin tämä osaltaan sen kohinaa alas muuntaminen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back