miten asentaa Primetime on linux8.0

S

smalldog

Guest
kuka voi antaa minulle yksityiskohtaisesti luettelo miten asentaa Synopsys Primetime on linux8.0

Pura molemmat common.tar sekä alustan erityisiä binary.open setup.sh tekstieditorissa ja korvaa pura kanssa gzip-d.then tallentaa tämän ja ajaa setup.sh, kirjoittamalla. / setup.sh at linux kehotteeseen . vastata kysymyksiin asennusohjelma kysyy, thats all. Mitä Amarnath

kiitos Amarnath, mutta en ole setup.sh tiedostoa ollenkaan. Näen vain install.now tiedosto. kun suorittaa tämän tiedoston. / install.now jälkeen input jotkut "Y", vihdoinkin se näyttää minulle ruudulla: Sinun täytyy nyt jatkaa tuotekohtaiset asennusohjeita, asenna Synopsys Näppäimet ja aloittaa lisenssipalvelimen. Lisätietoja, katso. / README. {PTS} tiedostoja ja asennusopas. Mitä voin tehdä nyt? Thanks Smalldog

terva-xvf common.tar tar-xvf linux.tar. / install.now että okei setenv asetettu

kyllä vain ajaa install.now script.and aseta ympäristön muuttuja license.for esim.: in. cshrc u kirjoittaa setenv lm_license_file / home / Synopsys / license.dat jossa Synopsys on hakemiston nimi, jossa u on asennettu julkaistaviksi. Mitä Amarnath

Hei kaikki, miksi en voi jatkaa asentaa Synopsys miloin install.now pyytää minua valitsemaan alustalle? Mitä kirjoitan, se aina sano, että on invaild alusta. Sitten asennusohjelma ei voi jatkua. Ystävällisin terveisin Analog_starter

ensimmäinen U on asennettava SCL ja mene Synopsys asennusohjelma ja valitse install.now ja valitse / paikantaa tarz tiedosto. se asentuu automaattisesti. jos u on ongelma tässä vaiheessa. U täytyy saada muita asennusohjelma. se sisältää checksum error. niin u cant korjata sen. Lataa toinen tiedosto ja yritä.

ei tarvitse asentaa scl.i usko, että ongelma on tar-tiedostoja U on using.download niitä uudelleen ja jatka. Mitä Amarnath

[Quote = feel_on_on] tar-xvf common.tar tar-xvf linux.tar. / Install.now että okei setenv asettaa [/quote] Tarkista tämä. purkaa 2 tar-tiedosto on samassa dir.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back