miten bias VCO

S

safiiri

Guest
Hi Guys,

Olen suunnittelemalla CMOS LC VCO klo 5GHz.The VCO on powered by 1.8V.Ja minä puolueellinen portilla jännite saparoa nykyinen transistori käyttää suoraan virtalähde (sanoa 1.1V).Kun siru palata, mittaus osoittaa se voi värähdellä oikealla taajuudella mutta vaihe melu suorituskyky on melko heikko.The 1MHz offset on PN on -70dBc/Hz, kun taas simulointi antaa lähes -130dBc/Hz.I guess it's a ongelman kanssa painottamisella.Sitten uudelleen simuloitava että VCO uudelleen ADS kanssa 1uV V_Noise componenet sarjaan keskenään virtalähteet, ja se osoittaa 1MHz PN suorituskykyä noin -70dBc/Hz.Haluan tietää, miten VCO on painottamisella ususally?Tarvitseeko minun luoda painottamisella verkko-ja nykyisellä peilin rakenne?Onko hyödyllistä linkkiä nopeasti uudestaan?Kiitos paljon jo etukäteen!

Ed

käyttäen induktorityyppinen kuten rehu-verkostoa ja decouper kondensaattori on tärkeämpää liian!

Koska VCO on itsenäinen laite, olen preassume että painottamisella kysymys on avoin valua puskuri käyttöliittymä on VCO, jos olen oikeassa, minulla oli käyttänyt BGR piiri on bias puskurilla.

Rgds

Sinun VCO:
n PSRR on liian heikko.

Et voi suoraan vaikuttaa N-tail laitteeseen liittämällä sen vallan,
sen sijaan, tarvitset Bandgap on bias sen.

Olen pahoillani, että olet siru ei toimi kunnolla.Oletan, ei ole mitään keinoa pelastaa se muuta kuin nauha sitä uudelleen ...

Hei, safiiri

Meidän nauha-out LC VCO ilman BangGap painottamisella piiri ja meillä ei ole mitään ongelmaa siinä vaiheessa melua.Käytämme kuitenkin nykyisen peilit sijasta suoraan jännite puolueellisuudesta.

Jos se on valmis painottamisella ongelma, kokeile käyttää kuiva-solu akku vaikuttaa VCO, se on paljon vakaampi
ja puhtaampaa kuin virtalähde.

hurraa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back