Miten creat koota ja c ohjelma Keil ohjelmisto

S

shivachellam

Guest
Hei Olen opiskelee noin 89c51 mikro-ohjain nyt aloin ohjelmaan. kaikkein kansojen sanoi Keil ohjelmisto on hyvä ohjelma 89c51 mutta en tiedä kuinka kirjoitetaan koota ja c ohjelmat auttavat minua, ja jos kirjat ovat saatavilla tietää Keil ohjelmisto plz kertoa kiittää u erittäin paljon

No, shivachellam olen käyttänyt Keil kääntäjä se on hyvä, voit kirjoittaa ohjelmia C-tai yleiskokouksen tai joko yhdistelmänä. Kerron Voit luoda uuden kokoonpanon projekti olen painettu näytön ohjeita, ja liittää sen sinulle sanan asiakirjasta. te vain lataa ja jatkaa askel askeleelta.

kiittää u erittäin paljon, jos u voi antaa mitään näytettä ja yksinkertaisen koodin c ja asenna se tulee erittäin hyödyllistä minulle kiitos

hyvin, shivachellam löydät esimerkkejä apua kääntäjän itse

Samoin useimmat toimittajat lennonjohtajien toimittaa perus C-koodin laivalla tehtäviä, eli, ajastimet, muuntajat, UARTs jne. Atmel toimittaa sekä kokoontumis-ja C-koodia tuotevalikoimaan sekä Keil kirjastot laitekohtainen laadinnassa.

Hei ihmiset ........ Olen writting hakemuksen C.In tämän hakemuksen on myös joitakin kokoonpano ohjeita (manupulating pino). Kokeilin tätä myös ASM-koodin välissä # pragma direktiivejä. # Pragma asm ASM koodi # pragma endasm Kun olen laadinnassa koodia (Keil kääntäjä u2), sen saaminen koottu ja tuottaa hex file.But kun ajaa tätä kautta simulaattorin (KEIL simultor) ohjaus on siirtymässä NOPin paikkaan (En tarkoita se ei toimi tai käynnissä). Olen mukana C51S.LIB: Pieni malli kirjasto ilman liukulukuja matematiikkaa. C51C.LIB: Compact malli kirjasto ilman liukulukuja matematiikkaa. C51L.LIB: Suuret malli kirjasto ilman liukulukuja matematiikkaa. C51FPS.LIB: Pieni malli kirjaston liukulukuja matematiikkaa. C51FPC.LIB: Kompakti malli kirjaston liukulukuja matematiikkaa. C51FPL.LIB: Suuri malli kirjaston liukulukuja matematiikkaa. lähteeseen ryhmään ja Luo Assembler SRC Tiedostojen ja Kokoa SRC Tiedosto käytössä (molemmat on valittu). Ole hyvä ja ehdottaa minulle jotain, jotta voin jatkaa edelleen.

[Tex] (varten manupulating pino). [/Tex] mitään arvauksia?

Hei, Itse kun aina funktio kutsutaan, kaikki paikalliset muuttuja on luotu ja pinoon, ja jatka sitten toimeenpanosta Funktion runko. Mutta Keil kääntäjä, kun soitan funktion muuttujat paikallista toimintaa eivät synny päälle stack.There luovat jonkin missä RAM. Mutta minun hakemuksen minun täytyy tallentaa kaikki muuttujat arvoja. Onko vaihtoehto Keil, jotta ohjain luoda paikallisia muuttujia päälle pinoon? Voisiko joku auttaa minua.

Laitteen kokoonpano, kokeile eri muuttujaa / code kokovaihtoehtoja. Huomasin ennen projekteissa että koodi kasvaisi yllättäen NOP paikkaan. Muuttaminen koodin koko on "suuri" korjasi tämän. Vuonna Keil voit lisätä optimointi direktiivejä. Oletusarvoisesti Keil käyttää rekisteriä muuttujia, niin data paikoissa. Ottamalla mukaan optimzing direktiivin tason 2 voit ilmoittaa muuttujat pinoon. Tarkista Keil apua "optimoida"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back