Miten generaattori (generaattoria) ON / OFF on kontaktori?

B

bikashh

Guest
Rakkaat ystävät, teen projektin, jossa minun täytyy tehdä GEN SET päälle / pois päältä mikrokontrolleri. Tätä varten olen päättänyt käyttää hätäpainiketta tekemään sama tai OFF.Here Haluan vaihtaa hätäpainiketta ja kontaktorin, joka tekee raskasta nykyinen läpi, ja myös minä voi tehdä ON / OFF käyttäen microcontroller.But kontaktori voidaan vetää käyttämällä 12/24V DC jota en have.Can kellään mitään vaihtoehtoinen ratkaisu tähän. Kiitos jo etukäteen

Voitteko antaa minulle joitakin yksityiskohtia kontaktorin olette maininnut kiitos vastauksesta

ei ole paljon yksityiskohtia siinä. Valitse kontaktorin luokitus. Siis raskasta Arvo mitä haluat. ja etsiä että valmistaja luetteloon. Heillä on kontaktori, että nykyinen taso sekä DC-kela sekä AC kela. Mikä on jännitteen ja virran haluat vaihtaa, ja se on yksi vaihe tai 3PHASE?

Voit seurata tätä linkkiä saadaksesi lisää tietoa kontaktorit, i buid jotain vastaavaa siihen, mutta omalla kohdallani voin käyttää viiveellä circute kun aina on vika sähköverkosta generaattoriin alun jälkeen 30sec ja jos virta palautuu takaisin sen ja generator.You voi myös seurata tätä linkkiä contactors.dccontactors.com / Contactors_and_Kits.html

Kuten sanoin haluan käyttää hätäpainiketta hallita generaattoria. Vaihtoehtoisesti voin käyttää DC kontaktori akun ja käynnistin tekemään samaa työtä. kiitos vastauksesta

[QUOTE = bikashh, 900218] Kuten sanoin haluan käyttää hätäpainiketta hallita generaattoria. Vaihtoehtoisesti voin käyttää DC kontaktori akun ja käynnistin tekemään samaa työtä. kiitos vastauksesta [/quote] Voisitko tehdä vielä kerran selväksi ..

Minä olen kaksi optio-first-> tilalle hätäkatkaisin ja aseta AC kontaktori Täällä voin sammuttaa generaattoria anytine. Toisen> on sulku akusta Starter (in generaattoria) käyttäen DC kontaktori Täällä voin varmistaa generaattoria ei toimi seuraavassa molemmille kontaktorit ovat säädettävissä mikrokontrolleri mukaan te kumpi olisi parempi ja miten pitäisi otan tämän. kiitos vastauksesta

Se riippuu teidän vaatimus. Jos haluat tehdä GEN pois poikkeusoloissa sinun täytyy katkaista linjan Generator itse. Katsoo, kuten sanoit, jos se ok generaattori sammuu vasta seuraavalla kaudella, luultavasti irrottamalla käynnistin tekisi. Mikä on nykyinen taso sinun olisi, jos sinulla katkaisee Generator. ? Älä välitä kela. Kontaktorit ovat saatavana AC-ja DC-kelat.

Jos ohittaa Hätäpysäytyspainikkeella jossa kontaktori yhteyttä setti, olet kukistamalla sen turvallisuuden kannalta. Nämä kytkimet ovat normaalisti suljettuina ajon, joten ylimääräinen yhteyttä sarjaan, joka avaa lopettaa generaattori on OK, on ​​jo jonkin verran yli lämpötila, vähän öljyä yms. kuitenkin aloittaa se tulee käyttää asianmukaista kytkentäjärjestystä. Vilpitön

[SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 07:23 ---------- Edellinen viesti oli klo 06:46 - --------- [/SIZE] [/COLOR] Voinko katkaista syöttö sytytyksen key.I mielestäsi tekee. kiitos [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 07:37 ---------- Edellinen viesti oli 07:23 ---- ------ [/SIZE] [/COLOR] varma syöttö virtalukko on DC ja alle 24V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back