Miten hyvä on Win CE verrattuna Windows XP järjestelmää

A

arunragavan

Guest
No kaverit Minulla on yksinkertainen kysymys vielä confusin, voisi jokin kertoa minulle ero näiden kahden OSS ..ja kuinka hyvä on Platform Builder ..Olen nähnyt demon tämän ohjelmiston mitä koskaan u kutsua ..näyttävät vaikuttavan, mutta kuinka tehokas se on?

With regards,

Hei,

Windows XP Embedded?Kuuntelin Windows CE on sulautettujen järjestelmien.

Windows XP Embedded on muokattavissa Windows XP, voimassa vain x86-arkkitehtuureille.Windows CE ei perustu Windows XP: ssä, se on voimassa useita achitectures (ARM, x86, ...) ja se on reaaliaikainen käyttöjärjestelmä.

On paljon tietoa Microsoftin Web-sivulta.
http://msdn.microsoft.com/embedded/default.aspx

Myös CE-arkkitehtuuri poikkeaa täysin NT tai 98.
Joten laiteohjaimet CE on tuottaa erikseen.
Katsoo, että on sanottu, että kuljettaja teki for WinXP on työn
XP Embedded (ole varmisti kuitenkin).
Hei.
- eminemence.

Olen nähnyt Windows CE-käyttöjärjestelmä vielä, mutta XP: n ~ ~ ~ `
Voiko Windows XP käyttää Embedded OS?
Tämä on ensimmäinen kerta kuulla, että olen todella kiinnostunut siitä.Ehkä se on vain customered OS työskentelemään x86

iamyuanyq kirjoitti:

Olen nähnyt Windows CE-käyttöjärjestelmä vielä, mutta XP: n ~ ~ ~ `

Voiko Windows XP käyttää Embedded OS?

Tämä on ensimmäinen kerta kuulla, että olen todella kiinnostunut siitä.
Ehkä se on vain customered OS työskentelemään x86

Windows XP Embedded ei ole reaaliaikaista, se vain skaalautuva versio työpöydälle käyttöjärjestelmä, joka voidaan toteuttaa pieniin ruutuihin, jotka edellyttävät hyvää käyttöliittymää ja tuollaista ... ofcourse se antaa mahdollisuuden valita osat toisin Desktop versiossa

CE on reaaliaikainen käyttöjärjestelmä Microsoft, joka nousee muiden kanssa esimerkiksi QNX, VX-teosten .. etc ...

-F

firmy kirjoitti:CE on reaaliaikainen käyttöjärjestelmä Microsoft, joka nousee muiden kanssa esimerkiksi QNX, VX-teosten .. etc ...-F

Windows XP Embedded perustuu XP ydin erilaatuisia prosessorin tukea.Laitteiston suorituskykyä vaatimus XP järjestelmää on pienempi kuin Windows XP, mutta se on paljon suurempi kuin muiden upotettu alustalla, kuten Linux ja CE.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back