Miten IBIS malliin VHDL projekti?

M

mehrara

Guest
Hei Minulla on VHDL hankkeen ISE. Käytän Cypress n CY68013 USB transciver ja ainoa malli käytettävissä sen cypress.com on IBIS. Miten voin simuloida minun suunnittelu? (In ModelSim) Kiitos ...

Et. IBIS mallintaa analoginen jännite nousee, keinut, ylityksiä ja niin edelleen. Se on simuloida analogisen liitännän teidän jälkiä, havaita heijastukset ja epätasapainosta. IBIS ei tiedä tai välitä toiminnot: merkitys '1 'ja '0' jaksot tulevat ulos siru, vain malleissa MITEN '1 'tai '0' näyttää vuonna analogiset verkkotunnus (SPICE) . Tarvitset bussi toimintamallin siru, joka kommunikoi oman VHDL suunnittelua. Selittäkää koko suunnittelua, jotta voimme nähdä, mitä viestii mitä, ja mitä tarvitset Modelsim simulointi ...

Haluan rakentaa nopean yhteyden FPGA ja tietokoneen. Päätin USB ja haluan käyttää Cypress `s CY68013 USB transciver. Näin voit kokeilla minun suunnittelu haluan tehdä Postin paikan ja reitin simulointi ModelSim. Mitä voin tehdä? Kiitos ps Luulen toimivuutta IC on liian monimutkaista kirjoittaa toimiva malli.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back