Miten inbyte niin Spartan 3 Hallituksen näyttää mitä kirjoitetaan HyperTerminal?

G

ggniy

Guest
hi PPL:! mikä inbyte? Miten voin käyttää inbyte C kieltä Xilinx Paltform Studio jotta Spartan 3 hallitus voi näyttää, mitä olen kirjoittanut HyperTerminal? kiitos etukäteen! =)

Inbyte on C-funktion vastaanottaa char (tavu) alkaen yleinen satama. Voit tehdä tämän, sinun on kehitettävä UART moduuli (RS232) oman Spartan, ja kehittää tietokoneohjelmistoja lähettämään tietoja. Tai voit käyttää laitteita, esimerkiksi GPIO ja katsotaan mikä suoraan omaan moduuli, ja nykyään käyttävät inbyte. Kopioitu että?

im käyttäen C langauge kytkin tapaus XPS jotta hallituksen vastata takaisin tietokoneeseen. esim. kun kirjoitat "" in HyperTerminal, haluan sen takaisin "b" pc. mutta se näyttää minun "" toiseen luonnetta. mutta silti tulee vastata "b". En vain voi kerran sen jälkeen se on vastata. i dont NOE jossa on virhe. Alla on koodi TT olen kokeillut: int main (void) {int inchar, xil_printf (">"); inchar = inbyte (); xil_printf ("% c \ n \ r"), kytkin (inchar) {case "": xil_printf ("b \ n \ r"); return (0), jos "b": xil_printf ("c \ n \ r"); return (0), break;}}

Tällä rivillä argumentti puuttuu: [color = brown] xil_printf ("% c \ n \ r"); [/color] Olet varmaan tarkoitti tätä: [color = brown] xil_printf ("% c \ n \ r" , inchar) [/color] Hyvä kääntäjä pitäisi varoittaa, että ongelma. Kokeile että kaikki sen varoitusviestejä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back